Co se změní u služby exUPC Telefon po převodu z exUPC systémů do systémů Vodafonu?

Postupně převádíme služby exUPC do systémů Vodafonu. Pokud už i vám přišla informace o této změně, najdete níže informace, co se u vaší pevné linky mění.

  1. Aktuálně nabízené tarify pro službu Telefon najdete na našich stránkách. Pokud jste před změnou využívali jiný tarif, počítejte prosím s tím, že nyní budete využívat jeden z aktuálně nabízených.
  2. Po převodu se mění sazby u volání na audiotexové linky, barevné linky a volání do zahraničí. Aktuální ceny a tarifikaci najdete v Ceníku.
  3. Budete mít novou Hlasovou schránku, kterou je nutné nově aktivovat a nastavit. Původní Hlasovou schránku včetně případných nahraných zpráv zrušíme.
  4. Individuální nastavení (např. přesměrování na jiné telefonní číslo, blokace určitých hovorů apod.) je po převodu do systémů Vodafonu znovu zadat. To je možné v samoobsluze Můj Vodafone.

Počítejte prosím s tím, že po převodu může být číslo nějakou dobu (většinou max. 24 hodin) nedostupné.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone