Vodafone

Co dělat, když mi aplikace Vodafone ePokladna při přihlašování hlásí opakovaně blokaci licence?

Důvodem může být:

  1. nesprávné zacházení s aplikací,
  2. nesprávný průchod přes licenční ověření,
  3. chyba zařízení.

Doporučujeme přihlášení do aplikace na jiném zařízení:

  • Pokud se v pořádku přihlásí, doporučujeme restartovat zařízení, na kterém vám aplikace hlásila chybu, případně přeinstalujte aplikaci.
  • Pokud se chyba zobrazí i na jiném zařízení, doporučujeme zkusit přihlášení později.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace