Vodafone

ePokladna nebo EET nefunguje tak, jak má

Proveďte prosím tyto kroky tak, jak jdou za sebou:

V mobilní aplikaci stiskněte Synchronizovat data (pro případnou zálohu ze zařízení).
Tuto možnost najdete v horním pravém menu.
Stiskněte Uvolnit licenci
V horním pravém menu/Licence
Restartuje zařízení, popř. ověřte dostupnost aktualizace aplikace Vodafone ePokladna (před samotnou aktualizací doporučíme stávající verzi odinstalovat a restartovat zařízení).
iOS, Android
Na webovém portálu Vodafone ePokladna zkontrolujte, zda máte vyplněné číslo provozovny.
Sekce Moje data/Vaše přehledy/Prodejny
Zkontrolujte, zda máte správně vyplněné DIČ (popř. zadaný ve stejném tvaru jako na webu Finanční správy).
Sekce Můj profil/Informace o mém účtu
Zkontrolujte, že máte správně nahraný, povolený a ověřený certifikát.
Sekce Nastavení EET
Přihlaste se zpět do aplikace Vodafone ePokladna na zařízení.
Pokud bude chyba i nadále pokračovat stiskněte Smazat a synchronizovat.
V horním pravém menu
EET nefunguje
  • Podnikatel nemusí evidovat tržbu, pokud je výpadek na straně Ministerstva financí.
  • V případě výpadku na straně systému Finanční správy, tedy když podnikatel evidovat nemůže, lze s aplikací ePokladna dále prodávat.
  • Systém automaticky rozpozná, že evidence není funkční a funguje offline.
  • Offline účtenky se pak automaticky snaží zaslat na EET server později, a to po dobu 48 hodin (Běžný režim) nebo 120 hodin (Zjednodušený režim).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace