Proveďte prosím tyto kroky tak, jak jdou za sebou:
- V mobilní aplikaci stiskněte Synchronizovat data (pro případnou zálohu ze zařízení).
- Tuto možnost najdete v horním pravém menu.
- Stiskněte Uvolnit licenci
- V horním pravém menu/Licence
- Restartuje zařízení, popř. ověřte dostupnost aktualizace aplikace Vodafone ePokladna (před samotnou aktualizací doporučíme stávající verzi odinstalovat a restartovat zařízení).
- iOS, Android
- Na webovém portálu Vodafone ePokladna zkontrolujte, zda máte vyplněné číslo provozovny.
- Sekce Moje data/Vaše přehledy/Prodejny
- Zkontrolujte, zda máte správně vyplněné DIČ (popř. zadaný ve stejném tvaru jako na webu Finanční správy).
- Sekce Můj profil/Informace o mém účtu
- Zkontrolujte, že máte správně nahraný, povolený a ověřený certifikát.
- Sekce Nastavení EET
- Přihlaste se zpět do aplikace Vodafone ePokladna na zařízení.
- Pokud bude chyba i nadále pokračovat stiskněte Smazat a synchronizovat.
- V horním pravém menu
EET nefunguje
- Podnikatel nemusí evidovat tržbu, pokud je výpadek na straně Ministerstva financí.
- V případě výpadku na straně systému Finanční správy, tedy když podnikatel evidovat nemůže, lze s aplikací ePokladna dále prodávat.
- Systém automaticky rozpozná, že evidence není funkční a funguje offline.
- Offline účtenky se pak automaticky snaží zaslat na EET server později, a to po dobu 48 hodin (Běžný režim) nebo 120 hodin (Zjednodušený režim).