Zapomněl jsem své heslo do OneNet samoobsluhy, co mám dělat? 

Heslo do OneNet samoobsluhy si volí administrátor při podpisu smlouvy. Pokud jste uživatel, můžete se ohledně přístupu obrátit na administrátora. 

Zapomenuté heslo Administrátor

  • Reset při vstupu do samoobsluhy - při přihlášení do samoobsluhy klikněte na Zapomněli jste své heslo? Poté je potřeba vyplnit telefonní číslo a e-mailovou adresu, na kterou vám pošleme heslo.
  • Kontakt konzultanta na lince 800 77 77 80 - je potřeba volat z ověřeného čísla.

Zapomenuté heslo koncový uživatel

  • Reset při vstupu do samoobsluhy - při přihlášení do samoobsluhy klikněte na Zapomněli jste své heslo? Poté je potřeba vyplnit telefonní číslo a e-mailovou adresu. Heslo vám pošleme SMSkou.
  • Kontakt konzultanta na lince 800 77 77 80 - je potřeba volat z čísla, ke kterému chce uživatel resetovat přístup do samoobsluhy a znát název společnosti, pod kterou je telefonní číslo vedené.
  • Přes administrátora - administrátor obnoví heslo v samoobsluze v sekci Administrace a účty, kde si najde uživatele podle telefonního čísla. Po jeho otevření se z obrazí přístup uživatele a zde klikne na Zaslání jednorázového hesla (změna hesla).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone