nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Co dělat, když mi aplikace Vodafone ePokladna při přihlašování hlásí opakovaně blokaci licence?

Důvodem může být:

  1. nesprávné zacházení s aplikací,
  2. nesprávný průchod přes licenční ověření,
  3. chyba zařízení.

Doporučujeme přihlášení do aplikace na jiném zařízení:

  • Pokud se v pořádku přihlásí, doporučujeme restartovat zařízení, na kterém vám aplikace hlásila chybu, případně přeinstalujte aplikaci.
  • Pokud se chyba zobrazí i na jiném zařízení, doporučujeme zkusit přihlášení později.