Co mám dělat, pokud mi původní operátor zamítl objednávku na přenos telefonního čísla?

Pokud vám stávající operátor zamítl přenos vašeho telefonního čísla:

Kontaktujte stávajícího operátora.

Požádejte o vysvětlení - důvodem může být například záporný zůstatek kreditu. Pokud jste nám pro přenos hlásili přenosový kód OKU, tak je stále platný.

Zavolejte nám na 800 77 77 77.

Nastavíme s vámi nové datum přenosu.

V případě, že přenos nebude možné uskutečnit a při objednávce jste si zakoupili zařízení za zvýhodněnou cenu, je zapotřebí:

  • Nepoškozené zařízení do 15 pracovních dnů od zrušení objednávky vrátit do Vodafonu.
  • Vrátit nepoškozenou/nerozbalenou SIM kartu.

Pokud tak neučiníte, naúčtujeme vám rozdíl mezi standardní a zvýhodněnou cenou modemu.

Naposledy upraveno 13. 11. 2020