Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone znovu věnuje reklamní prostor neziskovému sektoru

14. dubna 2010

Vodafone letos opět nabídne celý jeden reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně (DMS) na svých dobíjecích kupónech. V letošním roce neziskovkám nabídne navíc i bezplatnou inzerci na mobilním portálu Vodafone live! DMS kampaním, které se na kuponech objevily v minulém roce, vzrostl meziměsíčně počet odeslaných příspěvků v průměru o 300 %. „Úspěšnost tohoto projektu dokazuje fakt, že o DMS sbírkách organizací Helppes, Zvíře v nouzi a Ratolest Brno, které se projektu účastnily v minulém roce, se díky inzerci na našich kupónech dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim několikanásobně vzrostl,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR. Podmínky programu DMS na dobíjecích kupónech: Do programu se mohou hlásit DMS projekty registrované o.s.

Vodafone letos opět nabídne celý jeden reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně (DMS) na svých dobíjecích kupónech. V letošním roce neziskovkám nabídne navíc i bezplatnou inzerci na mobilním portálu Vodafone live! DMS kampaním, které se na kuponech objevily v minulém roce, vzrostl meziměsíčně počet odeslaných příspěvků v průměru o 300 %.

„Úspěšnost tohoto projektu dokazuje fakt, že o DMS sbírkách organizací Helppes, Zvíře v nouzi a Ratolest Brno, které se projektu účastnily v minulém roce, se díky inzerci na našich kupónech dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim několikanásobně vzrostl,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR.

Podmínky programu DMS na dobíjecích kupónech:

  • Do programu se mohou hlásit DMS projekty registrované o.s. Fórum dárců, které budou probíhat minimálně do 30.6.2011.
  • Přihlášky musí obsahovat kvalitní grafický vizuál, který chce nezisková organizace prezentovat na dobíjecích kupónech.
  • Výběrová komise vybere ve výběrovém řízení do konce května tři vítězné DMS kampaně.
  • Přihlásit se lze do 30.4.2010 na adrese odpovednost@vodafone.cz.

Dobíjecí kupony Vodafonu s novými DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji nejpozději od září 2010. Podrobnější podmínky naleznete na www.vodafone.cz/odpovednost v sekci Partnerství.

DMS, neboli dárcovská SMS je již šest let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč a příjemce pomoci obdrží 27 Kč. Službu zajišťuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 293 milionů korun a od minulého roku je možné přispívat i tzv. roční DMS.