Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone znovu věnuje reklamní prostor neziskovému sektoru

14. dubna 2010

Vodafone letos opět nabídne celý jeden reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně (DMS) na svých dobíjecích kupónech. V letošním roce neziskovkám nabídne navíc i bezplatnou inzerci na mobilním portálu Vodafone live! DMS kampaním, které se na kuponech objevily v minulém roce, vzrostl meziměsíčně počet odeslaných příspěvků v průměru o 300 %. „Úspěšnost tohoto projektu dokazuje fakt, že o DMS sbírkách organizací Helppes, Zvíře v nouzi a Ratolest Brno, které se projektu účastnily v minulém roce, se díky inzerci na našich kupónech dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim několikanásobně vzrostl,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR. Podmínky programu DMS na dobíjecích kupónech: Do programu se mohou hlásit DMS projekty registrované o.s.

Vodafone letos opět nabídne celý jeden reklamní kanál neziskovému sektoru a umožní zdarma po celý rok inzerovat dárcovské SMS kampaně (DMS) na svých dobíjecích kupónech. V letošním roce neziskovkám nabídne navíc i bezplatnou inzerci na mobilním portálu Vodafone live! DMS kampaním, které se na kuponech objevily v minulém roce, vzrostl meziměsíčně počet odeslaných příspěvků v průměru o 300 %.

„Úspěšnost tohoto projektu dokazuje fakt, že o DMS sbírkách organizací Helppes, Zvíře v nouzi a Ratolest Brno, které se projektu účastnily v minulém roce, se díky inzerci na našich kupónech dozvědělo přes milion zákazníků a počet příspěvků jim několikanásobně vzrostl,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR.

Podmínky programu DMS na dobíjecích kupónech:

  • Do programu se mohou hlásit DMS projekty registrované o.s. Fórum dárců, které budou probíhat minimálně do 30.6.2011.
  • Přihlášky musí obsahovat kvalitní grafický vizuál, který chce nezisková organizace prezentovat na dobíjecích kupónech.
  • Výběrová komise vybere ve výběrovém řízení do konce května tři vítězné DMS kampaně.
  • Přihlásit se lze do 30.4.2010 na adrese odpovednost@vodafone.cz.

Dobíjecí kupony Vodafonu s novými DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji nejpozději od září 2010. Podrobnější podmínky naleznete na www.vodafone.cz/odpovednost v sekci Partnerství.

DMS, neboli dárcovská SMS je již šest let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč a příjemce pomoci obdrží 27 Kč. Službu zajišťuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 293 milionů korun a od minulého roku je možné přispívat i tzv. roční DMS.