Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone získal další tři ceny v soutěži Zlatý středník

24. dubna 2013

Již od roku 2000 oceňuje PR klub v soutěži Zlatý středník firemní média. Vodafone v této soutěži z celkem 13 kategorií zabodoval letos hned ve třech. Jako tradičně uspěl zákaznický časopis Čilichili i jeho online podoba na www.cilichili.cz, prvenství z loňského roku ve své kategorii obhájil také relativně nový Bizzone.

Za společnost Vodafone přebírali ocenění šéfredaktoři jednotlivých materiálů. Za časopis Bizzone a Čilichili Michal Schindler, v online kategorii cenu převzal Martin Pistulka. Bizzone byl vyhlášen jako nejlepší časopis pro firemní zákazníky. V kategorii časopisů pro nefiremní klientelu získalo Čilichili stříbro. Webové Čilichili vybrala porota jako nejlepší on-line prezentaci.

Magazín pro zákazníky Vodafonu ČILICHILI, který letos oslavil 100. vydání, vychází již 8. rokem. Patří v Česku nejen k B2C časopisům s nejdelší tradicí, ale i k lifestylovým měsíčníkům s nejvyšším nákladem. Za dobu své existence sesbíral řadu ocenění doma i v zahraničí. ČILICHILI je originální kombinací informací o produktech a službách Vodafonu a pořádně ostrého čtení. 

Čtvrtletník Bizzone  vychází od roku 2011 a je určen pro firemní zákazníky Vodafonu. V časopise firmy naleznou především inspiraci jak uspět díky moderním komunikačním technologiím a další rady a tipy pro podnikání. Bizzone patří mezi ekonomická periodika lifestylového typu, který jasně dokazuje, že i o byznysu se dá psát s nadhledem a přitom seriózně.