Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone ve svých prodejnách nabízí možnost dobít baterii mobilního telefonu

19. února 2007

Od dnešního dne si mohou uživatelé mobilních telefonů na prodejnách Vodafonu nechat své přístroje zdarma dobít. Nabídku mohou využít jak všichni zákazníci Vodafonu, tak i uživatelé, kteří volají v síti konkurenčních operátorů. Nabít své telefony si mohou nechat vlastníci mobilů značek Nokia a Sony Ericsson, u ostatních modelů bude záležet na možnostech jednotlivých prodejen. Vodafone je prvním operátorem na trhu, který v ČR podobnou službu představil. „Při koncepci nabídky jsme se snažili vyjít vstříc co možná největšímu počtu uživatelů.

Od dnešního dne si mohou uživatelé mobilních telefonů na prodejnách Vodafonu nechat své přístroje zdarma dobít. Nabídku mohou využít jak všichni zákazníci Vodafonu, tak i uživatelé, kteří volají v síti konkurenčních operátorů. Nabít své telefony si mohou nechat vlastníci mobilů značek Nokia a Sony Ericsson, u ostatních modelů bude záležet na možnostech jednotlivých prodejen. Vodafone je prvním operátorem na trhu, který v ČR podobnou službu představil.

„Při koncepci nabídky jsme se snažili vyjít vstříc co možná největšímu počtu uživatelů. Vzhledem k faktu, že přes 80% majitelů mobilních telefonů na českém trhu používá přístroje značek Nokia a Sony Ericsson, můžeme zákazníkům dobít baterie u více než 200 typů přístrojů,“ říká tiskový mluvčí Vodafonu ČR Jakub Hrabovský.

K dobíjení telefonů používá Vodafone výhradně originální nabíječky přímo od výrobce. Aby měl zákazník jistotu, že po dobu nabíjení bude jeho telefon plně chráněn před možným zneužitím, poskytne mu Vodafone malou obálku určenou pro SIM kartu, kterou může po celou dobu nabíjení nosit v bezpečí u sebe.

Každý zákazník, kterému se vybije baterie mobilního telefonu a bude mít zájem službu Vodafonu využít, může kontaktovat prodejce v obchodě, který za něj vyplní jednoduchý formulář se základními údaji o telefonu a majiteli. Po té, podobně jako v šatně divadla, obdrží zákazník štítek s identifikačním číslem, který je potřeba pečlivě uschovat. Po opětovném předložení štítku, vrátí prodejce zákazníkovi nabitý telefon zpět.