Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone spouští reklamu v mobilu

18. září 2007

Jako první mobilní operátor v ČR začal dnes Vodafone nabízet v rámci svých služeb také reklamu v mobilu. Přináší tak zcela unikátní službu na český trh, která mění dosavadní principy poskytování mobilních služeb a znamená výrazný benefit pro zákazníky, kteří mají možnost díky reklamě zobrazované v jejich mobilu využívat vybrané služby zdarma. Reklama v mobilu také výrazně mění reklamní trh, protože přináší nejenom nový reklamní kanál, ale inzerentům nabízí možnost přesného zacílení a efektivní zásah cílové skupiny. Mezi první zadavatele reklamy patří pojišťovna AIG, společnost BWIN a vybraní inzerenti Mediatelu. „Naši zákazníci se budou moci rozhodnout, zda-li chtějí mít vybrané služby zdarma spolu s reklamou nebo za ně platit“, říká Chris Robbins, viceprezident Marketingu Vodafonu ČR a dodává: „Pro zákazníky i inzerenty je to jednoznačný přínos, zákazníci budou mít možnost prostřednictvím interaktivní reklamy snadno zjistit informace o nabídce, která je zajímá, a inzerenti efektivně osloví svoje cílové skupiny.

Jako první mobilní operátor v ČR začal dnes Vodafone nabízet v rámci svých služeb také reklamu v mobilu. Přináší tak zcela unikátní službu na český trh, která mění dosavadní principy poskytování mobilních služeb a znamená výrazný benefit pro zákazníky, kteří mají možnost díky reklamě zobrazované v jejich mobilu využívat vybrané služby zdarma. Reklama v mobilu také výrazně mění reklamní trh, protože přináší nejenom nový reklamní kanál, ale inzerentům nabízí možnost přesného zacílení a efektivní zásah cílové skupiny. Mezi první zadavatele reklamy patří pojišťovna AIG, společnost BWIN a vybraní inzerenti Mediatelu.

„Naši zákazníci se budou moci rozhodnout, zda-li chtějí mít vybrané služby zdarma spolu s reklamou nebo za ně platit“, říká Chris Robbins, viceprezident Marketingu Vodafonu ČR a dodává: „Pro zákazníky i inzerenty je to jednoznačný přínos, zákazníci budou mít možnost prostřednictvím interaktivní reklamy snadno zjistit informace o nabídce, která je zajímá, a inzerenti efektivně osloví svoje cílové skupiny.“

První nabídku Vodafonu v rámci reklamy v mobilu představuje služba Student SMS GRÁTIS. V budoucnu se zákazníci mohou těšit na sponzorované SMS zpravodajství a sponzorované Java hry.

Student SMS GRÁTIS

Služba umožňuje v rámci ČR zasílat SMS zdarma do všech mobilních sítí, a to po celý školní rok až do 31.8.2008. Službu mohou využít všichni studenti ve věku 15-26 let, bez ohledu na to, zda využívají Vodafone tarif nebo předplacenou kartu. Protihodnotu za SMS zdarma představuje reklama, která se objeví odesílateli zprávy na displeji mobilního telefonu během zasílání SMS. Příjemce zprávy žádnou reklamu neobdrží. SMS zdarma můžou studenti zasílat prostřednictvím WAPového portálu Vodafone live! nebo prostřednictvím Java aplikace, kterou si stáhnou do svého mobilu.

Zákazník má vždy na výběr, jestli zašle SMS zdarma ze speciální aplikace, za kterou dostane reklamu do mobilu nebo klasickou placenou SMS zprávu bez reklamy. Z průzkumu Vodafone Zoom vyplynulo, že až 76 % studentů ve věku 15-26 let by mělo zájem o službu na principu Student SMS Grátis.

Pro čerpání výhod služby Student SMS GRÁTIS se musí zákazník zaregistrovat. Registraci lze provést v obchodech Vodafonu, zavoláním na zákaznickou linku: 800 77 77 77 a při pořízení nové SIM karty také přes internetový obchod Vodafonu (www.vodafone.cz).

Více informací na www.vodafone.cz/kralici.

Dodavatelem platformy umožňující zobrazování reklamy v mobilu je společnost Amobee Media Systems, specializující se na komplexní reklamní řešení pro mobilní operátory. Dodavatelem Java aplikace služby Student SMS Grátis je Frog2Frog.

Nabídka pro inzerenty

Inzerentům nabízí Vodafone možnost kombinace různých reklamních kanálů, individuální přístup a zaváděcí výhodné ceny. Reklama v mobilním telefonu jim umožní kromě přesného zacílení, oslovit i ty cílové skupiny, které jsou těžko dosažitelné (mladí lidé).

Možnosti propagace v rámci mobilní reklamy:
  1. Reklamní bannery zobrazující se studentům při psaní SMS z Java aplikace nebo z portálu Vodafone live! (služba Student SMS GRÁTIS)
  2. Reklamní bannery na portálu Vodafone live!
  3. Reklamní bannery na portálu Yourmode
  4. Reklamní bannery na Web SMS Bráně Vodafonu

Reklamní bannery umožní zákazníkům nadále, i při rostoucím počtu uživatelů a datových přenosů, brouzdat po portálu Vodafone live! zdarma, mít stálé ceny brouzdání na Yourmode (dle datového tarifu zákazníka) a také zasílání SMS z webových stránek Vodafonu zdarma.

Výhody reklamy v mobilu:
  • Vodafone je průkopníkem v tomto odvětví na českém trhu
  • výhody pro všechny strany
  • vybrané služby zdarma pro zákazníky
  • zákazník má na výběr mezi sponzorovanou a placenou službou
  • možnost interakce s reklamou
  • efektivní zásah cílové skupiny
  • reklama osloví i ty cílové skupiny, které nesledují tradiční media (mladí lidé)