Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone spouští novou responzivní verzi své samoobsluhy

02. března 2015

Samoobsluha Můj Vodafone po třech letech mění svou podobu. Nová verze přináší zákazníkům čistý, moderní design a maximální přehlednost jednotlivých položek. Můj Vodafone s o 40 % nižším počtem stránek je plně responzivní, a rozhraní se tak přizpůsobí mobilním telefonům, tabletům i větším obrazovkám. Tak rozsáhlá zákaznická služba v responzivním designu je ve střední Evropě unikát. K dispozici je od 28. února.

Míra využití samoobsluhy přes mobilní telefony meziročně vzrostla o 132 %. Za poslední rok se na muj.vodafone.cz přihlásilo 90,2 % všech paušálních zákazníků. Za poslední rok vzrostl počet uživatelů, kteří řeší svoje zákaznické požadavky přes mobilní internet, o 41 %.

„Vnímáme aktuální trendy v tvorbě webových aplikací a snažíme se jim co nejlépe vyhovět. Nová verze samoobsluhy je založena především na zpětné vazbě od našich zákazníků,“ říká Peter Baláž, manažer online péče Vodafonu. „Moderní design a jasnější obsah klientům výrazně usnadní nastavení tarifu i platby za další služby.“

V nové responzivní verzi samoobsluhy Vodafone snížil počet stránek o 40 % a znatelně zjednodušil orientaci v prostředí a správu služeb. Po přihlášení zákazník ihned vidí přehled těch nejdůležitějších informací včetně aktuální útraty a dlužné částky. Stará mobilní samoobsluha pod adresou ms.vodafone.cz již nebude funkční.