Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone spouští nové webové stránky

21. února 2012

Vodafone zítra představí nové internetové stránky. Jejich hlavními pilíři jsou jednodušší struktura, přehlednější design i lepší použitelnost. Stránky budou zároveň následně propojeny s novou Internetovou samoobsluhou.

„Nové webové stránky se chovají adaptivně, což znamená, že se svým vzhledem přizpůsobí tabletům i chytrým telefonům,“ popsala jedno z hlavních vylepšení webu Eva Štípková, senior manažerka oddělení přímého a interaktivního marketingu Vodafonu a dodala: Web je postaven na moderní technologii HTML5 a CSS 3, takže nám do budoucna dává spoustu příležitostí pro další rozvoj jak v oblasti kreativní, tak  i technologické.“

Vedle moderního designu se novému webu dostalo především významného zjednodušení celkové struktury, zredukování počtu stránek a odstranění duplikovaných informací.

Stránky jsou optimalizované pro prohlížeče podporující HTML5 (Chrome, Firefox, Opera, Safari a novější verze MSIE), ale i ve starších verzích nepodporujících HTML5 se zobrazí správně.

Nový web vznikal přibližně půl roku ve spolupráci s žižkovskou agenturou Media Factory. Dále se ještě podílely firmy H1, Zaraguza Digital, IBM a Mather Advertures. Základní struktura a design webu vycházejí z globálního know-how skupiny Vodafone a jejich použitelnost je proto prověřená zákazníky v mnoha zemích, kde Vodafone působí.