Vodafone

Vodafone se postará o sociálně znevýhodněné zákazníky

18. června 2008

Vodafone jako zatím jediný operátor veřejně deklaruje svůj závazek poskytovat slevy sociálně znevýhodněným zákazníkům. "Nehodláme porušit závazek, který jsme v minulosti dali našim sociálně a zdravotně znevýhodněným zákazníkům, a i nadále budeme pokračovat v poskytování měsíční slevy 200 Kč těmto zákazníkům," říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR. Nárok na slevu ve výši 200 Kč včetně DPH v rámci měsíčního vyúčtování služeb budou mít všichni zákazníci Vodafonu, kteří předloží příslušné potvrzení o sociálním nebo zdravotním znevýhodnění. Slevu lze využít s jakýmkoli z Nabitých tarifů Vodafonu kromě tarifu Nabito 119. Vodafone se zapojil do aktuálního výběrového řízení Českého telekomunikačního úřadu na poskytovatele zvláštních cen v rámci univerzální služby, které již ovšem nezahrnuje povinnost poskytovat slevu sociálně slabým.

Vodafone jako zatím jediný operátor veřejně deklaruje svůj závazek poskytovat slevy sociálně znevýhodněným zákazníkům.

"Nehodláme porušit závazek, který jsme v minulosti dali našim sociálně a zdravotně znevýhodněným zákazníkům, a i nadále budeme pokračovat v poskytování měsíční slevy 200 Kč těmto zákazníkům," říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR.

Nárok na slevu ve výši 200 Kč včetně DPH v rámci měsíčního vyúčtování služeb budou mít všichni zákazníci Vodafonu, kteří předloží příslušné potvrzení o sociálním nebo zdravotním znevýhodnění. Slevu lze využít s jakýmkoli z Nabitých tarifů Vodafonu kromě tarifu Nabito 119.

Vodafone se zapojil do aktuálního výběrového řízení Českého telekomunikačního úřadu na poskytovatele zvláštních cen v rámci univerzální služby, které již ovšem nezahrnuje povinnost poskytovat slevu sociálně slabým.