Vodafone

Vodafone představuje čtení pro velký zvířata

22. února 2011

Vodafone vydává nový časopis pro firemní zákazníky. Vedle úspěšného měsíčníku Čilichili, několikrát oceněného jako nejlepší firemní časopis v ČR, teď připravil čtvrtletník Bizzone s podtitulem “Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu”. V časopise firmy naleznou především inspiraci jak uspět díky moderním komunikačním technologiím a další rady a tipy pro podnikání. První ročník Bizzone vyjde s exkluzivními fotografiemi světoznámého fotografa Antonína Kratochvíla. “Časopis by měl především inspirovat a podporovat podnikání našich zákazníků.

Vodafone vydává nový časopis pro firemní zákazníky. Vedle úspěšného měsíčníku Čilichili, několikrát oceněného jako nejlepší firemní časopis v ČR, teď připravil čtvrtletník Bizzone s podtitulem “Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu”. V časopise firmy naleznou především inspiraci jak uspět díky moderním komunikačním technologiím a další rady a tipy pro podnikání. První ročník Bizzone vyjde s exkluzivními fotografiemi světoznámého fotografa Antonína Kratochvíla.

“Časopis by měl především inspirovat a podporovat podnikání našich zákazníků. Budeme přinášet příklady úspěšných business modelů, rady pro denní provoz i výběr technologií, ale třeba taky portréty českých firem, které uspěly i v zahraničí,” představuje Bizzone viceprezident Vodafonu pro firemní zákazníky Pavel Hlavinka.

“Bizzone bude první opravdový ekonomický lifestyle u nás. Chceme dokázat, že o byznysu se dá psát s nadhledem, a přitom seriózně. Chybět nebude ani čtení pro volný čas. Ovšem jestliže je v Čilichili za vším jemná ironie, Bizzone se na svět vždycky dívá mírně ekonomicky. Do jakého umění se vyplatí investovat, které divadelní představení vidět nebo jestli je vážně moudré stavět vilu za miliony podle typového projektu,” říká Michal Schindler, umělecký vedoucí projektu a zároveň šéfredaktor Čilichili.

Časopis zahajuje svůj první rok existence exkluzivní spoluprací se známým českým reportážním fotografem, výhercem World Press Photo, Antonínem Kratochvílem. Kratochvílovy fotografie doprovodí vždy hlavní téma časopisu a ozdobí titulní stranu. Na konci roku z nich pak vznikne unikátní kalendář reflektující obsah časopisu.

Bizzone bude mít přibližně 100 stránek rozdělených na lifestylovou a produktovou část s vybranými službami a řešeními Vodafonu pro segment středních a velkých firem. Stejně jako časopis Čilichili bude zdarma, avšak objeví se pouze ve vybraných prodejnách Vodafonu a distribuovat ho budou primárně obchodní zástupci Vodafonu.