Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone představil exkluzivní nabídku pro své fanoušky na Facebooku

14. dubna 2011

Vodafone jako první operátor v České republice připravil tarif za exkluzivní cenu pouze pro své fanoušky na Facebooku. Fanoušci si mohou vybrat ze čtyř balíčků služeb a ušetřit 186 až 215 korun ve srovnání s aktuální ceníkovou nabídkou Tarifů na míru. Nabídka platí pro nové i stávajcí zákazníky do 31. května. Vodafone má na své stránce Vodafone CZ na Facebooku v současné době více než 111 tisíc fanoušků.

Vodafone jako první operátor v České republice připravil tarif za exkluzivní cenu pouze pro své fanoušky na Facebooku. Fanoušci si mohou vybrat ze čtyř balíčků služeb a ušetřit 186 až 215 korun ve srovnání s aktuální ceníkovou nabídkou Tarifů na míru. Nabídka platí pro nové i stávajcí zákazníky do 31. května. Vodafone má na své stránce Vodafone CZ na Facebooku v současné době více než 111 tisíc fanoušků.

„Exkluzivní nabídkou jsme reagovali na přání našich zákazníků, s nimiž vedeme dlouhodobý dialog na naší facebookové Zdi. Podobné nabídky chystáme i do budoucna a chceme je přizpůsobit ohlasům na tuto první pilotní akci,“ řekla Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu Vodafonu.

Nabídku naleznou fanoušci v záložce přímo na stránce Vodafone CZ na Facebooku, kde si mohou vybraný balíček také přímo objednat, nebo v eShopu na stránkách vodafone.cz/eshop. Tam automaticky proběhne snadné ověření, že uživatel je zároveň fanouškem stránky Vodafone CZ, popřípadě je mu nabídnuta možnost se fanouškem stát.

Fanoušek si pak může vybrat ze čtyř zvýhodněných balíčků, v rámci nichž může neomezeně volat a smskovat čtyřem kamarádům v síti Vodafone a variantně pak využívat Internet v mobilu či Internet v mobilu naplno, 20 či 50 minut volání a 100 nebo 250 SMS. Podle konkrétního zvoleného balíčku může fanoušek ušetřit až 215 korun měsíčně.

Vodafone patří na sociálních sítích k nejaktivnějším českým firmám. V počtu fanoušků (přes 111 tisíc) se Vodafone řadí na čtvrté místo mezi českými společnostmi na Facebooku. Svůj firemní profil využívá Vodafone také ke komunikaci na Twitteru, kde je s více než 3600 followery nejaktivnějším českým komerčním účtem.