Vodafone

Vodafone představil exkluzivní nabídku pro své fanoušky na Facebooku

14. dubna 2011

Vodafone jako první operátor v České republice připravil tarif za exkluzivní cenu pouze pro své fanoušky na Facebooku. Fanoušci si mohou vybrat ze čtyř balíčků služeb a ušetřit 186 až 215 korun ve srovnání s aktuální ceníkovou nabídkou Tarifů na míru. Nabídka platí pro nové i stávajcí zákazníky do 31. května. Vodafone má na své stránce Vodafone CZ na Facebooku v současné době více než 111 tisíc fanoušků.

Vodafone jako první operátor v České republice připravil tarif za exkluzivní cenu pouze pro své fanoušky na Facebooku. Fanoušci si mohou vybrat ze čtyř balíčků služeb a ušetřit 186 až 215 korun ve srovnání s aktuální ceníkovou nabídkou Tarifů na míru. Nabídka platí pro nové i stávajcí zákazníky do 31. května. Vodafone má na své stránce Vodafone CZ na Facebooku v současné době více než 111 tisíc fanoušků.

„Exkluzivní nabídkou jsme reagovali na přání našich zákazníků, s nimiž vedeme dlouhodobý dialog na naší facebookové Zdi. Podobné nabídky chystáme i do budoucna a chceme je přizpůsobit ohlasům na tuto první pilotní akci,“ řekla Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu Vodafonu.

Nabídku naleznou fanoušci v záložce přímo na stránce Vodafone CZ na Facebooku, kde si mohou vybraný balíček také přímo objednat, nebo v eShopu na stránkách vodafone.cz/eshop. Tam automaticky proběhne snadné ověření, že uživatel je zároveň fanouškem stránky Vodafone CZ, popřípadě je mu nabídnuta možnost se fanouškem stát.

Fanoušek si pak může vybrat ze čtyř zvýhodněných balíčků, v rámci nichž může neomezeně volat a smskovat čtyřem kamarádům v síti Vodafone a variantně pak využívat Internet v mobilu či Internet v mobilu naplno, 20 či 50 minut volání a 100 nebo 250 SMS. Podle konkrétního zvoleného balíčku může fanoušek ušetřit až 215 korun měsíčně.

Vodafone patří na sociálních sítích k nejaktivnějším českým firmám. V počtu fanoušků (přes 111 tisíc) se Vodafone řadí na čtvrté místo mezi českými společnostmi na Facebooku. Svůj firemní profil využívá Vodafone také ke komunikaci na Twitteru, kde je s více než 3600 followery nejaktivnějším českým komerčním účtem.