Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone posiluje manažerský tým pečující o firemní zákazníky

16. října 2008

Vodafone staví dva nové týmy, které se budou soustředit na péči o velké firemní zákazníky. Managerem oddělení, které se bude starat o zákazníky ze segmentu veřejné správy, se stal Tomáš Linhart. Do čela oddělení prodeje korporátním klientům se postavil Jiří Mrózek. Oba mají za sebou dlouholeté působení na podobných pozicích ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Vodafone staví dva nové týmy, které se budou soustředit na péči o velké firemní zákazníky. Managerem oddělení, které se bude starat o zákazníky ze segmentu veřejné správy, se stal Tomáš Linhart. Do čela oddělení prodeje korporátním klientům se postavil Jiří Mrózek. Oba mají za sebou dlouholeté působení na podobných pozicích ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

„Náplní práce obou nově utvořených oddělení, které Tomáš Linhart a Jiří Mrózek povedou, bude budování korektních a vzájemně obchodně výhodných vazeb podtržených kvalitní péčí o zákazníka,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Jiří Mrózek (33) nastupuje do Vodafonu na pozici Sales Managera oddělení prodeje velkým firemním zákazníkům. Absolvoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské Univerzity a zkušenosti s řízením obchodních vztahů a péčí o klíčové zákazníky získal ve společnostech CVO Group ČR a poté ve společnosti Telefónica O2, kde pracoval od roku 2003 na obchodních a managerských pozicích. Ve Vodafonu vybuduje obchodní oddělení pro velké firmy a korporace a posílí obchodní aktivity Vodafonu v tomto segmentu. Ve volném čase se věnuje sportu, zejména golfu a tenisu.

Tomáš Linhart (31) ve Vodafonu posílí tým prodeje firemním zákazníkům na pozici Sales Managera pro zákazníky z veřejné správy. Tomuto oboru se od roku 1999 věnoval i v Telefónice O2, kde řídil skupinu key account managerů obsluhujících největší zákazníky veřejné správy a zároveň budoval nové akvizice a pečoval o stávající zákazníky. Náplní jeho práce ve Vodafonu bude vybudovat strategii působení Vodafonu v segmentu zákazníků ze státní správy. Absolvoval Provozně ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity a ve volném čase se nejčastěji věnuje rodině, lyžování, nebo squashi.