Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone otevírá nové call centrum, sídlí v Ostravě

31. října 2012

Vodafone se rozhodl rozšířit počet svých call center otevřením nového v Ostravě. Špičkově vybavené kanceláře jsou provozovány firmou Comdata Czech. V současné době zaměstnává ostravské call centrum okolo 50 pracovníků a tento počet by se měl zvýšit do konce března 2013 na 100 zaměstnanců. Operátoři call centra v Ostravě tak budou představovat 20 % všech operátorů Vodafonu.

“Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ostravě stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,” říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

Hlavní call centrum Vodafonu s více než šesti sty zaměstnanci sídlí v Chrudimi. V červnu Vodafone otevřel call centrum také v Ústí nad Labem, které provozuje společnost Xerox. Jedním z důvodů otevření call centra v Ostravě je posílení regionální rozmanitosti.

Operátoři v Ostravě budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Itálii, kde úspěšně funguje partnerství již více než 10 let,” říká Salvatore Cosma, Country manager  Comdata Czech v Ostravě. 

Každý operátor call centra odpoví přibližně na 100 zákaznických telefonátů denně.