Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně

Tisková zpráva

 

Vodafone opět získal prestižní Cenu Via Bona

23. září 2011

Vodafone již podruhé obdržel prestižní cenu Via Bona pro velké společnosti, které kvalifikovaně a dlouhodobě podporují obecně prospěšnou činnost a jejichž aktivity mohou sloužit jako výrazná ilustrace zajímavého přístupu k dárcovství a inspirovat ostatní. Vodafone získal cenu v hlavní kategorii pro velké firmy. Mezi další finalisty této kategorie patřily firmy OKD a ČSOB. „Prestižní Ceny Via Bona si velmi vážíme. Je pro nás oceněním za náš systematický, dlouhodobý a především nekonvenční přístup v oblasti společenské odpovědnosti, především za široké pokrytí řady oblastí od ekologie až po sociální témata zábavnou a atraktivní formou,“ vysvětlil manažer společenské odpovědnosti Vodafone Přemysl Filip.

Vodafone již podruhé obdržel prestižní cenu Via Bona pro velké společnosti, které kvalifikovaně a dlouhodobě podporují obecně prospěšnou činnost a jejichž aktivity mohou sloužit jako výrazná ilustrace zajímavého přístupu k dárcovství a inspirovat ostatní. Vodafone získal cenu v hlavní kategorii pro velké firmy. Mezi další finalisty této kategorie patřily firmy OKD a ČSOB.

„Prestižní Ceny Via Bona si velmi vážíme. Je pro nás oceněním za náš systematický, dlouhodobý a především nekonvenční přístup v oblasti společenské odpovědnosti, především za široké pokrytí řady oblastí od ekologie až po sociální témata zábavnou a atraktivní formou,“ vysvětlil manažer společenské odpovědnosti Vodafone Přemysl Filip.

Odborná porota ocenila konkrétně program dobrovolnictví a dárcovství zaměstnanců, jako je například podpora klubu handicapovaných cyklistů RedBikes v Praze a patronát zaměstnanců zákaznického centra v Chrudimi nad Azylovým centrem Veská. Pozitivně byla hodnocena také originální kampaň Jsme stejná krevní skupina, kterou Vodafone u příležitosti svých desátých narozenin vyzýval veřejnost k podpoře dárcovství krve, a v neposlední řadě dlouhodobý přínos Nadace Vodafone při podpoře České asociace streetwork a nízkoprahových klubů pro mládež.

Vodafone byl zároveň i mezi finalisty kategorie Cena za zapojování zaměstnanců do dárcovství/dobrovolnictví, která oceňuje společnosti motivující své zaměstnance, aby se věnovali dárcovství a/nebo dobrovolnictví.

Cena Via Bona je další v řadě ocenění, které Vodafone za posledních 5 let získal na poli společenské odpovědnosti firem. Kromě této ceny, kterou poprvé získal v roce 2007, opakovaně vítězil soutěží Top Firemní Filantrop (2009, 2010), CSR Award (2008, 2010) nebo v nedávné době Ceny zdraví a bezpečného životního prostředí (2011) za projekt Dárcovství krve.