Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone opět získal prestižní Cenu Via Bona

23. září 2011

Vodafone již podruhé obdržel prestižní cenu Via Bona pro velké společnosti, které kvalifikovaně a dlouhodobě podporují obecně prospěšnou činnost a jejichž aktivity mohou sloužit jako výrazná ilustrace zajímavého přístupu k dárcovství a inspirovat ostatní. Vodafone získal cenu v hlavní kategorii pro velké firmy. Mezi další finalisty této kategorie patřily firmy OKD a ČSOB. „Prestižní Ceny Via Bona si velmi vážíme. Je pro nás oceněním za náš systematický, dlouhodobý a především nekonvenční přístup v oblasti společenské odpovědnosti, především za široké pokrytí řady oblastí od ekologie až po sociální témata zábavnou a atraktivní formou,“ vysvětlil manažer společenské odpovědnosti Vodafone Přemysl Filip.

Vodafone již podruhé obdržel prestižní cenu Via Bona pro velké společnosti, které kvalifikovaně a dlouhodobě podporují obecně prospěšnou činnost a jejichž aktivity mohou sloužit jako výrazná ilustrace zajímavého přístupu k dárcovství a inspirovat ostatní. Vodafone získal cenu v hlavní kategorii pro velké firmy. Mezi další finalisty této kategorie patřily firmy OKD a ČSOB.

„Prestižní Ceny Via Bona si velmi vážíme. Je pro nás oceněním za náš systematický, dlouhodobý a především nekonvenční přístup v oblasti společenské odpovědnosti, především za široké pokrytí řady oblastí od ekologie až po sociální témata zábavnou a atraktivní formou,“ vysvětlil manažer společenské odpovědnosti Vodafone Přemysl Filip.

Odborná porota ocenila konkrétně program dobrovolnictví a dárcovství zaměstnanců, jako je například podpora klubu handicapovaných cyklistů RedBikes v Praze a patronát zaměstnanců zákaznického centra v Chrudimi nad Azylovým centrem Veská. Pozitivně byla hodnocena také originální kampaň Jsme stejná krevní skupina, kterou Vodafone u příležitosti svých desátých narozenin vyzýval veřejnost k podpoře dárcovství krve, a v neposlední řadě dlouhodobý přínos Nadace Vodafone při podpoře České asociace streetwork a nízkoprahových klubů pro mládež.

Vodafone byl zároveň i mezi finalisty kategorie Cena za zapojování zaměstnanců do dárcovství/dobrovolnictví, která oceňuje společnosti motivující své zaměstnance, aby se věnovali dárcovství a/nebo dobrovolnictví.

Cena Via Bona je další v řadě ocenění, které Vodafone za posledních 5 let získal na poli společenské odpovědnosti firem. Kromě této ceny, kterou poprvé získal v roce 2007, opakovaně vítězil soutěží Top Firemní Filantrop (2009, 2010), CSR Award (2008, 2010) nebo v nedávné době Ceny zdraví a bezpečného životního prostředí (2011) za projekt Dárcovství krve.