Vodafone

Vodafone nabízí jedenáct různých balíčků na měsíc na zkoušku zdarma

31. ledna 2008

Všichni tarifní zákazníci Vodafonu mají od 6. února možnost vyzkoušet libovolný z jedenácti balíčků služeb po dobu jednoho měsíce zcela zdarma. Jedinou podmínkou je, aby si zákazník daný balíček aktivoval poprvé. Jedenáct balíčků zahrnuje zvýhodněný balíček komunitního volání, víkendové balíčky, MMS balíčky, balíčky na pevnou linku, balíček připojení na wap nebo datové tarify Vodafonu. „Chceme dát našim zákazníkům možnost si vyzkoušet co jim „sedne“ nejvíc bez toho, aby se museli uvazovat na roky,“ říká David Duroň, ředitel Marketingu a dodává: „Různorodost nabídky umožní každému zákazníkovi, aby si vybral balíček, který nejlépe využije pro své potřeby.

Všichni tarifní zákazníci Vodafonu mají od 6. února možnost vyzkoušet libovolný z jedenácti balíčků služeb po dobu jednoho měsíce zcela zdarma. Jedinou podmínkou je, aby si zákazník daný balíček aktivoval poprvé.

Jedenáct balíčků zahrnuje zvýhodněný balíček komunitního volání, víkendové balíčky, MMS balíčky, balíčky na pevnou linku, balíček připojení na wap nebo datové tarify Vodafonu.

„Chceme dát našim zákazníkům možnost si vyzkoušet co jim „sedne“ nejvíc bez toho, aby se museli uvazovat na roky,“ říká David Duroň, ředitel Marketingu a dodává: „Různorodost nabídky umožní každému zákazníkovi, aby si vybral balíček, který nejlépe využije pro své potřeby.“

Možnost vyzkoušet si balíčky na 1 měsíc zdarma mají firemní i nefiremní tarifní zákazníci Vodafonu.

Součástí nabídky jsou tyto balíčky:

  • Datový tarif Připojení na dlouho (datový tarif nabízející několik cenových pásem, zákazník zaplatí dle objemu přenesených dat od 200,- Kč (do 15 MB), do 750,- Kč (45 MB a více), se všemi tarify Vodafone)
  • Datový tarif Připojení na stálo (nový neomezený datový tarif za měsíční paušál 650,- vč. DPH, se všemi tarify Vodafone)
  • Víkendové hovory (neomezené víkendové volání do sítě Vodafone, měsíční paušál 175,- Kč včetně DPH, s Nabitými tarify, tarify Naplno a Tarify nové generace)
  • Víkendové SMS (neomezené víkendové SMS do sítě Vodafone, měsíční paušál 105,- Kč vč. DPH, s Nabitými tarify, tarify Naplno a Tarify nové generace)
  • MMS (15 MMS každý měsíc do všech sítí, měsíční paušál 105,- Kč vč. DPH, se všemi tarify Vodafone)
  • Vodafone MMS (15 MMS v rámci Vodafonu a na e-mail, měsíční paušál 50,- Kč vč. DPH, se všemi tarify Vodafone)
  • Program kamarádi (volání a SMSkování na 1-4 čísla v síti Vodafone nebo anebo pevné síti, měsíční paušál od 175,- do 285,- Kč vč. DPH v závislosti na počtu zvolených čísel, s Nabitými tarify, tarify Naplno nebo Tarify nové generace)
  • Program na pevnou (neomezené volání z mobilu na pevné linky v ČR, měsíční paušál 530, - Kč vč. DPH, k tarifům Nabito, Naplno, Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj, Volám často, Volám málo a Volám stále)
  • Program na pevnou mimo špičku (neomezené volání z mobilu na pevné linky v ČR mimo špíčku, měsíční paušál 240, - Kč vč. DPH, k tarifům Nabito, Naplno, Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj, Volám často, Volám málo, Volám stále)
  • Extra nabito (zákazník dostane 20% z hodnoty svého tarifu na volání a SMS, měsíční paušál od 11,90 do 210,- Kč vč. DPH dle výše tarifu, s libovolným z Nabitých tarifů)
  • WAP (40 minut zvýhodněného připojení na měsíc, měsíční paušál 50,- Kč vč. DPH (cena za 1 minutu 1,25,- Kč, se všemi tarify Vodafone)

Zákazník se přitom sám rozhodne o aktivaci vybraného balíčku, čímž si zvolí počátek bezplatného období. Od počátku aktivace může zákazník vybraný balíček, který si aktivuje poprvé, využívat po dobu jednoho měsíce zcela zdarma. Sedm dní před skončením bezplatného období obdrží zákazník informativní SMS, na základě které se sám rozhodne, zda-li si balíček nadále ponechá za standardní cenu nebo ho bezplatně zruší.

REKLAMNÍ KAMPAŇ

Nabídku bude v únoru doprovázet nová reklamní kampaň Vodafonu pod názvem „Nepodepsal“. Kampaň upozorňuje na to, že Vodafone neuvazuje své zákazníky písemnými smlouvami na několik let a přirovnává nákup telekomunikačních služeb (volání, SMS) k tak triviálním záležitostem, jako je nákup párku v rohlíku nebo lístků do kina. V kampani, která poběží tři měsíce se vystřídají celkem tři televizní spoty.

Více informací na www.vodafone.cz