Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone na svých webech spouští efektivní systém pro správu reklamy

26. března 2009

Vodafone výrazně zrychlil a zjednodušil správu reklamního prostoru na svých webových stránkách. Díky implementaci reklamního systému BBelements Ad Server dokáže okamžitě reagovat na potřeby zadavatelů reklamy a zpracovat jejich kreativu během několika minut na svých webech. „Nyní už inzerentům na našich webech můžeme nabídnout 35 milionů zobrazených stránek za měsíc a plánujeme další expanzi,“ říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Nový systém už jsme začali využívat zejména na internetové stránce se SMS bránou a na on-line verzi lifestylového magazínu ČILICHILI.“ Pořízení vlastního systému pro správu internetového reklamního prostoru je v souladu se strategií rozšiřování portfolia reklamních produktů Vodafonu. Vybrané řešení splňuje všechny klíčové nároky zadavatele a vyznačuje se dostatečnou rozšiřitelností do budoucna.

Vodafone výrazně zrychlil a zjednodušil správu reklamního prostoru na svých webových stránkách. Díky implementaci reklamního systému BBelements Ad Server dokáže okamžitě reagovat na potřeby zadavatelů reklamy a zpracovat jejich kreativu během několika minut na svých webech.

„Nyní už inzerentům na našich webech můžeme nabídnout 35 milionů zobrazených stránek za měsíc a plánujeme další expanzi,“ říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Nový systém už jsme začali využívat zejména na internetové stránce se SMS bránou a na on-line verzi lifestylového magazínu ČILICHILI.“

Pořízení vlastního systému pro správu internetového reklamního prostoru je v souladu se strategií rozšiřování portfolia reklamních produktů Vodafonu. Vybrané řešení splňuje všechny klíčové nároky zadavatele a vyznačuje se dostatečnou rozšiřitelností do budoucna. Dodavatelem řešení pro Vodafone je společnost Internet BillBoard, která zvítězila ve výběrovém řízení.

Systém BBelements Ad Server je moderní, plně outsourcovaný systém, který komplexně řeší všechny zásadní požadavky administrace internetového reklamního prostoru. Provozovatelům velkých serverů a portálů nabízí klíčové funkční vlastnosti pro agendu jejich komerčních aktivit.

Oddělení Media Solutions pracuje na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup produktu dané kampaně.