Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone má přes 3 000 000 zákazníků

04. února 2010

Čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od října do prosince 2009 - 22 tisíc zákazníků Čistý zákaznický nárůst od počátku roku 2009 - 114 tisíc zákazníků Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí - 3,006 milionu zákazníků Podíl tarifních zákazníků na celkovém počtu zákazníků - 52.1 % ARPU z telekomunikačních služeb: 514 Kč za měsíc na jednoho zákazníka “To, že se nám daří stále růst i na vysoce penetrovaném trhu ukazuje, že lidé oceňují naše zákaznicky orientované nabídky, které jim umožňují mnohem intenzivněji využívat multimediální služby jako je internet v mobilu, nebo MMS. To zpětně posiluje jejich spokojenost s našimi službami,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika. Od prosince 2008 navýšil Vodafone počet svých zákazníků o 3,9 % na 3,006 milionu. Čistý zákaznický přírůstek ve čtvrtletí od října do prosince 2009 pak činil 22 tisíc zákazníků.

  • Čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od října do prosince 2009 - 22 tisíc zákazníků
  • Čistý zákaznický nárůst od počátku roku 2009 - 114 tisíc zákazníků
  • Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí - 3,006 milionu zákazníků
  • Podíl tarifních zákazníků na celkovém počtu zákazníků - 52.1 %
  • ARPU z telekomunikačních služeb: 514 Kč za měsíc na jednoho zákazníka

“To, že se nám daří stále růst i na vysoce penetrovaném trhu ukazuje, že lidé oceňují naše zákaznicky orientované nabídky, které jim umožňují mnohem intenzivněji využívat multimediální služby jako je internet v mobilu, nebo MMS. To zpětně posiluje jejich spokojenost s našimi službami,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Od prosince 2008 navýšil Vodafone počet svých zákazníků o 3,9 % na 3,006 milionu. Čistý zákaznický přírůstek ve čtvrtletí od října do prosince 2009 pak činil 22 tisíc zákazníků.

Podíl tarifních zákazníků na celkovém počtu zákazníků činil 52,1 %, což je o půl procentního bodu více než minulé čtvrtletí. Průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z telekomunikačních služeb Vodafonu ČR dosáhl ve čtvrtletí od října do prosince 2009 hodnoty 514 Kč.

O Vodafonu Česká republika

Vodafone (původně Oskar) získal licenci na provoz mobilní telekomunikační sítě GSM v říjnu 1999. Krátce nato se stal nejrychleji se rozvíjejícím operátorem a vytvořil nový rekord v historii GSM – za 9 měsíců pokryl svým signálem 98 % obyvatelstva ČR. V roce 2002 získal Vodafone miliontého zákazníka a v roce 2005 se stal součástí vedoucí světové telekomunikační skupiny, Skupiny Vodafone. Nyní poskytuje služby 3,006 milionům firemních i nefiremních zákazníků. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti a v roce 2006 založila Nadaci Vodafone ČR, prostřednictvím které už rozdělila více než 45 milionů korun do neziskového sektoru. Více informací se dozvíte na www.vodafone.cz.

O Skupině Vodafone

Skupina Vodafone je vedoucí světovou telekomunikační skupinou, která měla k 31. prosinci 2009 přibližně 333 miliony zákazníků. Působí ve 31 zemích na pěti kontinentech a v přibližně 40 partnerských sítích po celém světě. Více informací naleznete na www.vodafone.com.