Vodafone

Vodafone jako první spouští zákaznickou aplikaci i pro operační systém Windows Phone 8

12. února 2014

Oblíbenou aplikaci Můj Vodafone nově mohou využívat i zákazníci s operačním systémem Windows Phone 8. Stane se tak první aplikací zákaznické péče pro tuto platformu v oblasti telekomunikací na českém trhu.

„Vydáním aplikace Můj Vodafone pro operační systém Windows Phone 8 jsme vyšli vstříc mnoha zákazníkům, kteří tuto verzi žádali. I uživatelé Windows Phone 8 tak už mohou mít přehled o svých účtech a množství zbývajících minut, SMS nebo dat, popřípadě uhradit své Vyúčtování pohodlně platební kartou“ říká Peter Baláž, manažer online péče ve Vodafonu.

„Vznik nové aplikace Můj Vodafone pro telefony se systémem Windows Phone 8 jasně deklaruje výrazný nárůst uživatelské základny tohoto systému, což je v souladu s rostoucím podílem na trhu chytrých telefonů. Vodafone tým odvedl skvělou práci při návrhu této aplikace, kde velmi citlivým způsobem aplikoval logiku ovládání vycházející z prostředí Windows Phone 8,“ říká René Keyzlar, Partner Account Manager pro operátory v oblasti střední a východní Evropy ve společnosti Microsoft 

Aplikace pro Windows Phone 8, stejně jako verze pro systémy iOS a Android, zákazníkům umožní:

  • mít přehled o svém Vyúčtování včetně detailního výpisu
  • uhradit Vyúčtování platební kartou a zobrazit přehled již uskutečněných plateb
  • kontrolovat stav čerpání minut, SMS a dat
  • navýšit si dodatečně objem dat
  • zobrazit informace o tarifu a aktivních službách
  • dobít kredit platební kartou nebo kupónem
  • být neustále informován o nových nabídkách a zajímavostech v sekci Moje zprávy
  • vyhledat si odpovědi na nejčastější zákaznické dotazy v Centru péče
  • vypočítat si útratu za používání mobilního telefonu v zahraničí v Roamingové kalkulačce

Aplikace pomocí typických grafických prvků a animací navazuje na prostředí operačního systému Windows Phone 8. 

Aplikaci Můj Vodafone vyvíjela firma Zentity a je ke stažení na stránce http://tam.je/wp