Vodafone

Vodafone čtyřikrát oceněn Zlatým středníkem

07. května 2010

V soutěži firemních publikací Zlatý středník vyhlašovaném každoročně PR klubem získal letos Vodafone celkem čtyři ocenění. V kategorii “Nejlepší firemní online prezentace” ocenila odborná porota hned dvě publikace Vodafonu - výroční zprávu společenské odpovědnosti a portál Cilichili.cz. V kategorii “Nejlepší B2C časopis” byl oceněn zákaznický časopis Vodafonu Cilichili a v kategorii “Nejlepší interní časopis” byl oceněn časopis KARICURRY. Zlatý středník je prestižní soutěží firemních publikací určených zaměstnancům, zákazníkům, či obchodním partnerům společností.

V soutěži firemních publikací Zlatý středník vyhlašovaném každoročně PR klubem získal letos Vodafone celkem čtyři ocenění. V kategorii “Nejlepší firemní online prezentace” ocenila odborná porota hned dvě publikace Vodafonu - výroční zprávu společenské odpovědnosti a portál Cilichili.cz. V kategorii “Nejlepší B2C časopis” byl oceněn zákaznický časopis Vodafonu Cilichili a v kategorii “Nejlepší interní časopis” byl oceněn časopis KARICURRY.

Zlatý středník je prestižní soutěží firemních publikací určených zaměstnancům, zákazníkům, či obchodním partnerům společností. Letos se koná již osmým rokem.

„Portál Cilichili.cz jsme před necelým půlrokem vytvořili prakticky z ničeho. Je skvělé, že se tak rychle stal nejlepší firemní online prezentací na trhu,” říká šéfredaktor portálu Cilichilil.cz Martin Pistulka. „Musím poděkovat Evě Štípkové, senior manažerce oddělení interaktivního marketingu. Bez jejího přispění by portál snad ani nevznikl, ” dodává Pistulka.

„Dělat firemní časopis, který by lidi pobavil, není žádná legrace. Jsem rád, že se nám to daří,“ říká Tomáš Fürstenzeller, šéfredaktor interního časopisu KARICURRY.

„Naše odděleníčko Branded Entertainment má tři lidi, děláme tři projekty a dostali jsme tři Středníky. Není to jenom důkaz, že se neflákáme, ale hlavně potvrzení toho, co říkám už několik let. Když chcete dělat dobrý časopis, nestačí skvělá redakce. Musíte jí dát hlavně svobodu a stát za ní v dobrém i zlém,“ říká Michal Schindler, Branded Communication Manager a šéfredaktor zákaznického časopisu ČILICHILI oceněného 2. místem v kategorii Nejlepší B2C magazín.

„Chtěli jsme stručnou a zároveň zábavnou formou přiblížit veřejnosti aktivity společenské odpovědnosti Vodafonu a přitom i ušetřit papír. Ocenění Zlatý středník ukazuje, že se nám záměr povedl,“ říká Přemysl Filip, manažer společenské odpovědnosti Vodafonu.

Ocenění Vodafonu v soutěži Zlatý středník 2009:

  • 1. místo v kategorii “Nejlepší firemní online prezentace” - portál cilichili.cz
  • 2. místo v kategorii “Nejlepší interní časopis” – časopis KARYCURRY
  • 2. místo v kategorii “Nejlepší B2C časopis” – časopis CILICHILI
  • 3. místo v kategorii “Nejlepší firemní online prezentace” – výroční zpráva společenské odpovědnosti Vodafonu