Vodafone

Vodafone ČR získal za poslední čtvrtletí v porovnání s ostatními operátory na trhu největší počet nových zákazníků

30. května 2006

Téměř 73 tisíc nových zákazníků za čtvrtletí Téměř 322 tisíc meziroční zákaznický nárůst Více než 2.214 milionů zákazníků ke konci čtvrtletí 52,5% tarifních zákazníků ARPU 644 CZK za měsíc Vodafone ČR získal za čtvrtletí od ledna do března 2006 téměř 73 tisíc nových zákazníků. V porovnání s ostatními operátory je to největší nárůst počtu klientů na trhu za první tři měsíce roku 2006. Meziročně se počet zákazníků společnosti navýšil téměř o 322 tisíc a na konci března 2006 tak Vodafone v České republice poskytoval služby více než 2.214 milionům uživatelům.

  • Téměř 73 tisíc nových zákazníků za čtvrtletí
  • Téměř 322 tisíc meziroční zákaznický nárůst
  • Více než 2.214 milionů zákazníků ke konci čtvrtletí
  • 52,5% tarifních zákazníků
  • ARPU 644 CZK za měsíc

Vodafone ČR získal za čtvrtletí od ledna do března 2006 téměř 73 tisíc nových zákazníků. V porovnání s ostatními operátory je to největší nárůst počtu klientů na trhu za první tři měsíce roku 2006.

Meziročně se počet zákazníků společnosti navýšil téměř o 322 tisíc a na konci března 2006 tak Vodafone v České republice poskytoval služby více než 2.214 milionům uživatelům.

„Za výrazným nárůstem počtu nových zákazníků stojí mimo jiné velmi úspěšná nabídka Vyzkoušej Vodafone. Pozitivní také je, že od poloviny ledna, kdy byla spuštěna přenositelnost čísla, do konce března 2006 využilo možnosti přenést své číslo do sítě Vodafonu téměř 14 tisíc uživatelů a pouze 7 tisíc odešlo k jiným operátorům,“ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR.

Podíl tarifních zákazníků Vodafonu ČR trvale roste a ke konci čtvrtletí byl již 52,5%. Vodafon ČR má také nejvyšší měsíční průměrný výnos na zákazníka (ARPU) ze všech třímobilních operátorů na českém trhu. V prvním kalendářním čtvrtletí bylo měsíční ARPU Vodafonu ČR 644 CZK.