Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone ČR vybral Mark BBDO jako svou novou reklamní agenturu

17. října 2006

Agentura Mark BBDO zvítězila ve výběrovém řízení na reklamní agenturu Vodafone ČR. Po třech letech tak nahradí agenturu Kaspen, která s Vodafonem spolupracovala od listopadu 2003. „Ze všech oslovených agentur jsme vybrali tu, která přesně vyhovuje našim požadavkům. Mark BBDO má fantastickou kreativní sílu a kvalitní manažerský tým s touhou posunout náš business o krok dále a vytvořit z Vodafone nejuznávanější značku v České republice,“ říká viceprezident pro značku a komunikaci Vodafone ČR Gary McGuire a dodává: „Při výběru agentury patřila mezi naše hlavní kritéria schopnost porozumět a pochopit hodnoty Vodafonu, využívat alternativních konceptů a nových médií a v neposlední řadě zajistit, aby nová agentura neměla problém unést velkou pracovní zátěž, kterou komunikace Vodafonu vyžaduje.“.

Agentura Mark BBDO zvítězila ve výběrovém řízení na reklamní agenturu Vodafone ČR. Po třech letech tak nahradí agenturu Kaspen, která s Vodafonem spolupracovala od listopadu 2003.

„Ze všech oslovených agentur jsme vybrali tu, která přesně vyhovuje našim požadavkům. Mark BBDO má fantastickou kreativní sílu a kvalitní manažerský tým s touhou posunout náš business o krok dále a vytvořit z Vodafone nejuznávanější značku v České republice,“ říká viceprezident pro značku a komunikaci Vodafone ČR Gary McGuire a dodává: „Při výběru agentury patřila mezi naše hlavní kritéria schopnost porozumět a pochopit hodnoty Vodafonu, využívat alternativních konceptů a nových médií a v neposlední řadě zajistit, aby nová agentura neměla problém unést velkou pracovní zátěž, kterou komunikace Vodafonu vyžaduje.“