Vodafone

Vodafone cílí v nové kampani na malé firmy a živnostníky

17. června 2011

Vodafone spouští kampaň na službu Podnikání online, díky níž pomůže podnikatelům získat zákazníky na internetu. Hlavním hrdinou kampaně z dílny agentury Team Red je speciální 3D charakter představující instalatéra, který se snaží své služby propagovat různými způsoby. Cílem kampaně je oslovit firmy, které nemají vlastní web, přejí si vylepšit stávající, nebo zvýšit prodeje díky eshopu a online reklamě. V rámci služby Podnikání online jim Vodafone všechny tyto nástroje zajistí. „Velmi nám záleží na tom, abychom zákazníkům přinášeli vždy něco navíc.

Vodafone spouští kampaň na službu Podnikání online, díky níž pomůže podnikatelům získat zákazníky na internetu. Hlavním hrdinou kampaně z dílny agentury Team Red je speciální 3D charakter představující instalatéra, který se snaží své služby propagovat různými způsoby. Cílem kampaně je oslovit firmy, které nemají vlastní web, přejí si vylepšit stávající, nebo zvýšit prodeje díky eshopu a online reklamě. V rámci služby Podnikání online jim Vodafone všechny tyto nástroje zajistí.

„Velmi nám záleží na tom, abychom zákazníkům přinášeli vždy něco navíc. Tedy nejen služby, které se od nás běžně očekávají, ale i nástroje, které pomohou podnikatelům v rozvoji jejich firmy. V nové kampani představujeme hlavního hrdinu - instalatéra Jardu, který se snaží získávat své zakázky poněkud kuriózním způsobem. Naštěstí ale víme, jak mu pomoci. I podnikatelé mají rádi humor, a tak jim chceme službu Podnikání online představit zcela netradičně”, říká Markéta Moreno, ředitelka pro značku, komunikaci a zákaznickou zkušenost.

Kampaň poběží v tisku, rádiu, online médiích a pak také v televizi.

V rámci balíčku Podnikání online start zákazník získá:

  • registraci internetové domény podle výběru zákazníka na jeden rok
  • nástroj na vytvoření a správu internetových stránek s možností eshopové sekce
  • firemní emailové adresy na vlastní doméně až s 10ti emailovými účty
  • prostor pro uložení internetových stránek
  • online kampaň na Googlu v hodnotě 10 000 Kč
  • dotaci na chytrý telefon či datová zařízení v hodnotě 9 977 Kč
  • hlasové a datové služby ve výši minimálního měsíčního plnění

Při podpisu smlouvy na 24 měsíců je pro zákazníka s celkovým měsíčním plněním 2 400 Kč cena celého řešení 9 977 Kč včetně DPH.

Zájemci o službu Podnikání online naleznou více informací na www.vodafone.cz/podnikani-online

O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz