Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

VEŘEJNOST PO ROCE OPĚT OCENILA IMAGE OSKARA

26. května 2004

Oskarova image přitahuje. V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti na serveru iDNES.cz. Na základě otázky: „Která firma, dle Vašeho názoru, má na českém trhu nejpůsobivější image?“ dalo svůj hlas Oskarovi v on-line anketě celkem 24% všech zúčastněných.

Oskarova image přitahuje. V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti na serveru iDNES.cz. Na základě otázky: „Která firma, dle Vašeho názoru, má na českém trhu nejpůsobivější image?“ dalo svůj hlas Oskarovi v on-line anketě celkem 24% všech zúčastněných.

„Vítězství je pro nás o to cennější teď, kdy Oskar razantně změnil image. Cena je důkazem, že veřejnost naši novou komunikaci vnímá pozitivně,“ říka Igor Přerovský, viceprezident Oskara pro značku a komunikaci. “Produkty lze imitovat, ale image je opravdu jedinečná. Těší nás, že to u Oskara vnímají nejen odborníci na komunikaci, ale dlouhodobě i veřejnost.”

Soutěž o nejpůsobivější image pořádá již osmým rokem sdružení Rhodos (www.rhodos.cz), které tvoří společnosti GfK Praha, Ogilvy CID, Galateia vydavatelství Economia. Cílem soutěže je ohodnotit image jednotlivých společností a ve vybraných devatenácti oborech výroby a služeb vybrat tři firmy s nejpůsobivější image. Vítěze pak určuje průzkum mezi 500 vrcholovými manažery z náhodně vybraných firem v celé České republice. Společnost s nejlepší image volili také veřejnost a novináři.