Vodafone

VEŘEJNOST PO ROCE OPĚT OCENILA IMAGE OSKARA

26. května 2004

Oskarova image přitahuje. V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti na serveru iDNES.cz. Na základě otázky: „Která firma, dle Vašeho názoru, má na českém trhu nejpůsobivější image?“ dalo svůj hlas Oskarovi v on-line anketě celkem 24% všech zúčastněných.

Oskarova image přitahuje. V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti na serveru iDNES.cz. Na základě otázky: „Která firma, dle Vašeho názoru, má na českém trhu nejpůsobivější image?“ dalo svůj hlas Oskarovi v on-line anketě celkem 24% všech zúčastněných.

„Vítězství je pro nás o to cennější teď, kdy Oskar razantně změnil image. Cena je důkazem, že veřejnost naši novou komunikaci vnímá pozitivně,“ říka Igor Přerovský, viceprezident Oskara pro značku a komunikaci. “Produkty lze imitovat, ale image je opravdu jedinečná. Těší nás, že to u Oskara vnímají nejen odborníci na komunikaci, ale dlouhodobě i veřejnost.”

Soutěž o nejpůsobivější image pořádá již osmým rokem sdružení Rhodos (www.rhodos.cz), které tvoří společnosti GfK Praha, Ogilvy CID, Galateia vydavatelství Economia. Cílem soutěže je ohodnotit image jednotlivých společností a ve vybraných devatenácti oborech výroby a služeb vybrat tři firmy s nejpůsobivější image. Vítěze pak určuje průzkum mezi 500 vrcholovými manažery z náhodně vybraných firem v celé České republice. Společnost s nejlepší image volili také veřejnost a novináři.