Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vánoční zprávy od Oskara: MMS a SMS jsou u předplacených karet za polovic

06. listopadu 2003

MMS Fotopošta a textové zprávy do sítě Oskar za poloviční cenu. To je vánoční nabídka Oskarta Parta, která svým majitelům nabídne posílání SMS zpráv za 1,05 Kč a odeslání MMS do sítě Oskar za méně než pět korun. Výhodnou cenu za posílání zpráv mohou zákazníci využívat podle vlastního přání. Stačí jen Oskartu Partu aktivovat do konce roku 2003 a pak v pravidelném dvouměsíčním intervalu dobíjet kartu kreditem ve výši nejméně 400 korun. Zákazníci se nemusejí bát, že by na dobití zapomněli.



MMS Fotopošta a textové zprávy do sítě Oskar za poloviční cenu. To je vánoční nabídka Oskarta Parta, která svým majitelům nabídne posílání SMS zpráv za 1,05 Kč a odeslání MMS do sítě Oskar za méně než pět korun.

Výhodnou cenu za posílání zpráv mohou zákazníci využívat podle vlastního přání. Stačí jen Oskartu Partu aktivovat do konce roku 2003 a pak v pravidelném dvouměsíčním intervalu dobíjet kartu kreditem ve výši nejméně 400 korun. Zákazníci se nemusejí bát, že by na dobití zapomněli. Pět dnů před vypršením termínu jim Oskar pošle informativní textovku. Pokud by si kartu nedobili, nepřijdou o ni. Jen jim bude převedena na standardní Oskartu s FlexiSazbou (s cenami dle aktuálně platného ceníku). Pořizovací cena Oskarty Party je 500 korun, včetně přednabitého kreditu ve výši 100 korun.

SíťOskarta PartaOskarta
SMSdo Oskara1,05 Kč2,1 Kč
ostatní2,1 Kč2,1 Kč
MMS Fotopoštado Oskara4,99 Kč9,98 Kč
ostatní9,98 Kč9,98 Kč
volání (kč/min)do Oskara4,2 Kč3,15 Kč
ostatní6,3 Kč6,3 Kč
Ceny s DPH 5%


O převedení Oskarty na Oskartu Partu mohou požádat i stávající zákazníci. Oskar službu aktivuje za poplatek 400 korun, který bude stržen z aktuálního kreditu.

„Oskarta Parta navazuje na Oskarovu tradici limitovaných vánočních nabídek, tentokráte využívá až nezřízené popularity SMS a neustále rostoucího zájmu o posílání multimediálních zpráv,“ říká Roman Frkous z tiskového oddělení Oskara.