Vodafone

V každém kraji se hledají podnikatelé, kteří se nejlépe starají o své zákazníky

23. června 2008

Stahování hudby z internetu zdarma, restaurace, kde si zákazník natočí pivo sám přímo u svého stolu nebo půjčovna autodoplňků, která je zákazníkům odveze a u nich doma namontuje třeba i o víkendu. To jsou některé z prvních nápadů, které jejich tvůrci přihlásili do soutěže Byznys Rebel 2008, jež vyhlašuje mobilní operátor Vodafone. Soutěž je určená firmám, které se snaží odlišit od konkurence tím, že se lépe starají o své zákazníky. Vodafone v kategorii Byznys Rebel 2008 hledá takové firmy, které nabízejí výrobky a služby za jiných, pro zákazníky příznivějších podmínek, než je na trhu běžné. Šanci získat ocenění a zajímavé benefity mají například firmy, které neúčtují matoucí příplatky a nelákají lidi na neúplné ceny, ale naopak dávají zákazníkům něco navíc, například poskytují neomezenou záruku nebo nesvazují zákazníky smlouvami.

Stahování hudby z internetu zdarma, restaurace, kde si zákazník natočí pivo sám přímo u svého stolu nebo půjčovna autodoplňků, která je zákazníkům odveze a u nich doma namontuje třeba i o víkendu. To jsou některé z prvních nápadů, které jejich tvůrci přihlásili do soutěže Byznys Rebel 2008, jež vyhlašuje mobilní operátor Vodafone. Soutěž je určená firmám, které se snaží odlišit od konkurence tím, že se lépe starají o své zákazníky.

Vodafone v kategorii Byznys Rebel 2008 hledá takové firmy, které nabízejí výrobky a služby za jiných, pro zákazníky příznivějších podmínek, než je na trhu běžné. Šanci získat ocenění a zajímavé benefity mají například firmy, které neúčtují matoucí příplatky a nelákají lidi na neúplné ceny, ale naopak dávají zákazníkům něco navíc, například poskytují neomezenou záruku nebo nesvazují zákazníky smlouvami. Kandidátem na cenu Byznys Rebel tak může být banka, která jako první na trhu zruší nesmyslný poplatek nebo třeba autopůjčovna, která začne půjčovat auta bez zálohy.

V hledáčku Vodafonu jsou především malé a střední firmy v regionech, které se snaží ve stále zostřující se konkurenci uspět srozumitelnými výhodami. A tak se mohou hlásit do nové kategorie např. majitelé restaurace, která nabízí řidičům k jídlu nealko nápoj zdarma, videopůjčovny půjčující neomezené množství DVD pouze za měsíční poplatek, či čistírny, které vyperou a vyžehlí košili k obleku zdarma.

Do soutěže se může jednoduše přihlásit každá firma nebo podnikatel. Stačí do konce července napsat na www.firmaroku.cz v dvou odstavcích, v čem se firma od konkurence odlišuje. Nejzajímavější náměty pak budou v každém regionu oceněny krajským titulem Byznys Rebel. Nejvíce zajímavá firma pak bude ohodnocena celorepublikovou cenou Byznys Rebel 2008.

Kategorie Byznys Rebel je součástí podnikatelských soutěží Vodafone Firma roku 2008 a Makro Živnostník roku 2008. Garantem prestižních podnikatelských soutěží je Hospodářská komora ČR a Asociace malých a středních podniků a živnostníků.