Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Skládal senior managerem oddělení Media Solutions Vodafone

05. srpna 2008

Novým senior manažerem oddělení Media Solutions ve Vodafonu se v červenci stal Marek Skládal. Jeho úkolem bude udržet vedoucí postavení Vodafonu v oblasti mobilní reklamy a hledat v tomto odvětví nové příležitosti a obchodní modely. Skládal přichází do Vodafonu z internetového portálu Atlas.cz, kde roky působil jako ředitel prodeje klíčovým zákazníkům. Marek Skládal (36) bude ve Vodafonu zodpovědný za prodej reklamního prostoru v tištěných, on-line médiích a v mobilní reklamě.

Novým senior manažerem oddělení Media Solutions ve Vodafonu se v červenci stal Marek Skládal. Jeho úkolem bude udržet vedoucí postavení Vodafonu v oblasti mobilní reklamy a hledat v tomto odvětví nové příležitosti a obchodní modely. Skládal přichází do Vodafonu z internetového portálu Atlas.cz, kde roky působil jako ředitel prodeje klíčovým zákazníkům.

Marek Skládal (36) bude ve Vodafonu zodpovědný za prodej reklamního prostoru v tištěných, on-line médiích a v mobilní reklamě.

Nedávno vzniklé oddělení Media solutions, do kterého Skládal nově nastupuje, má v současné době ve Vodafonu za úkol rozšířit příjmy společnosti plynoucí z telekomunikačních služeb o příjem z reklamy. Do budoucna by oddělení Media Solutions mělo tyto příjmy nejen navýšit, ale zejména hledat a budovat v této oblasti nové příležitosti.

Mediální portfolio společnosti Vodafone v současné době zahrnuje:

  • Službu Student SMS grátis s 80 000 registrovaných uživatelů
  • Portál Vodafone live! s 270 000 unikátními uživateli za měsíc
  • Web SMS brána s milionem unikátních uživatelů za měsíc
  • Web Vodafone.cz s 1,9 milionu unikátních uživatelů za měsíc
  • Časopis Čilichili s nákladem 140 000 výtisků

Marek Skládal pracoval šest let v internetovém portále Atlas.cz, od roku 2006 jako ředitel prodeje klíčovým zákazníkům. Vedl zde tým obchodníků pro klíčové partnery a byl zodpovědný za tvorbu business plánu i jeho plnění. Ve volném čase se věnuje zejména rodině, dětem, squashi nebo bowlingu. Ale nebojí se ani adrenalinových aktivit, jako je například tandemový seskok.