Vodafone

Přímý marketing Vodafone vede Zbyněk Janyška

30. března 2011

Novým manažerem přímého marketingu v oddělení Značky a komunikace Vodafone se stal Zbyněk Janyška. Zodpovědný bude za řízení přímé i nepřímé komunikace v segmentu B2B i B2C. „Mou prioritou ve Vodafonu je využití potenciálu integrované komunikace se spotřebiteli ve vazbě na strategický směr značky Vodafone v ČR,“ uvedl při svém nástupu Zbyněk Janyška. Zbyněk Janyška si do Vodafone Česká republika přináší přes devět let zkušeností z oblasti marketingu a komunikace. Pracoval na řadě komunikačních či marketingových aktivit a strategií pro klienty ze segmentu telekomunikací, bankovnictví či IT.

Novým manažerem přímého marketingu v oddělení Značky a komunikace Vodafone se stal Zbyněk Janyška. Zodpovědný bude za řízení přímé i nepřímé komunikace v segmentu B2B i B2C.

„Mou prioritou ve Vodafonu je využití potenciálu integrované komunikace se spotřebiteli ve vazbě na strategický směr značky Vodafone v ČR,“ uvedl při svém nástupu Zbyněk Janyška.

Zbyněk Janyška si do Vodafone Česká republika přináší přes devět let zkušeností z oblasti marketingu a komunikace. Pracoval na řadě komunikačních či marketingových aktivit a strategií pro klienty ze segmentu telekomunikací, bankovnictví či IT. Mezi značky, s nimiž má přímou zkušenost, patří například Telefónica O2, Dell, LG, Oracle, Jaguar, Citroën, Raiffeisenbank nebo Poštovní spořitelna.

V minulosti působil v agentuře Ju-Turn Advertising a také vedl oddělení marketingu v Euro RSCG 4D.

Zbyněk Janyška vystudoval Technickou univerzitu v Ostravě. Ve volném čase se věnuje sportu, baví ho hlavně golf, power jóga a lyžování.