Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Přímý marketing Vodafone vede Zbyněk Janyška

30. března 2011

Novým manažerem přímého marketingu v oddělení Značky a komunikace Vodafone se stal Zbyněk Janyška. Zodpovědný bude za řízení přímé i nepřímé komunikace v segmentu B2B i B2C. „Mou prioritou ve Vodafonu je využití potenciálu integrované komunikace se spotřebiteli ve vazbě na strategický směr značky Vodafone v ČR,“ uvedl při svém nástupu Zbyněk Janyška. Zbyněk Janyška si do Vodafone Česká republika přináší přes devět let zkušeností z oblasti marketingu a komunikace. Pracoval na řadě komunikačních či marketingových aktivit a strategií pro klienty ze segmentu telekomunikací, bankovnictví či IT.

Novým manažerem přímého marketingu v oddělení Značky a komunikace Vodafone se stal Zbyněk Janyška. Zodpovědný bude za řízení přímé i nepřímé komunikace v segmentu B2B i B2C.

„Mou prioritou ve Vodafonu je využití potenciálu integrované komunikace se spotřebiteli ve vazbě na strategický směr značky Vodafone v ČR,“ uvedl při svém nástupu Zbyněk Janyška.

Zbyněk Janyška si do Vodafone Česká republika přináší přes devět let zkušeností z oblasti marketingu a komunikace. Pracoval na řadě komunikačních či marketingových aktivit a strategií pro klienty ze segmentu telekomunikací, bankovnictví či IT. Mezi značky, s nimiž má přímou zkušenost, patří například Telefónica O2, Dell, LG, Oracle, Jaguar, Citroën, Raiffeisenbank nebo Poštovní spořitelna.

V minulosti působil v agentuře Ju-Turn Advertising a také vedl oddělení marketingu v Euro RSCG 4D.

Zbyněk Janyška vystudoval Technickou univerzitu v Ostravě. Ve volném čase se věnuje sportu, baví ho hlavně golf, power jóga a lyžování.