Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Pavel Kusý posílil marketingový tým Vodafonu

12. listopadu 2007

Marketingovým ředitelem pro firemní zákazníky Vodafonu je od 1. listopadu Pavel Kusý. Do Vodafonu se vrací po dvou letech ze společnosti Citibank, z pozice ředitele marketingu pro ČR a SR. „Do nejmladšího mobilního operátora se vracím navázat na strategickou práci v oblasti marketingu pro firemní klientelu, na které jsem začal pracovat ještě ve společnosti Oskar,“ říká Kusý. Vodafone ve sféře firemních zákazníků stále posiluje.

Marketingovým ředitelem pro firemní zákazníky Vodafonu je od 1. listopadu Pavel Kusý. Do Vodafonu se vrací po dvou letech ze společnosti Citibank, z pozice ředitele marketingu pro ČR a SR.

„Do nejmladšího mobilního operátora se vracím navázat na strategickou práci v oblasti marketingu pro firemní klientelu, na které jsem začal pracovat ještě ve společnosti Oskar,“ říká Kusý.

Vodafone ve sféře firemních zákazníků stále posiluje. Nyní už firmy tvoří třetinu všech příjmů operátora. „Vodafone nedávno vstoupil do segmentu velkých firem a nabízí komunikační služby všem typům společností. Ve své práci budu stavět na detailní analýze a znalosti potřeb klientů ve všech segmentech firemního trhu. Zaměřím se na způsoby budování relevance a dlouhodobých vazeb s cílovou skupinou a na podporu prodejních kanálů,“ říká Kusý.

Pavel Kusý pracuje v marketingu deset let. Polovinu z toho ve společnosti Coca-Cola, kde mimo jiné připravoval strategii pro balenou vodu BonAqua a zrealizoval velké globální partnerství Coca-Coly s filmovým zpracováním Harryho Pottera.

V Citibank Kusý vybudoval profesionální marketingový tým, který pracoval mimo jiné na re-brandingu značky Citi, otevírání nových poboček v Praze, reklamní kampani na Letišti Praha a uvedení 3 partnerských kreditních karet na trh společně s ČSA, Shell a Telefonica O2.