Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

OSKAROVI ZÁKAZNÍCI MOHOU MÍT NYNÍ VŽDY AUTOMATICKY NEJVÝHODNĚJŠÍ TARIF NAPLNO

24. února 2005

Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci s písemnou smlouvou o jednu starost méně. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno. Jak to funguje Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí.

Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci s písemnou smlouvou o jednu starost méně. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno.

Jak to funguje
Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí. Na základě porovnání měsíčních paušálů, provolaných minut a využitých služeb pak Oskar automaticky spočítá, kolik by zákazník zaplatil za tyto služby v případě, pokud by využíval některý jiný vybraný tarif z Oskarovy nabídky Naplno*. Pokud Oskar zjistí, že by zákazník v rámci jiného tarifu zaplatil nižší částku, rozdíl zákazníkovi vrátí v podobě kreditu do dalšího zúčtovacího období. Služba BezObav je určena novým i stávajícím firemním zákazníkům s písemnou smlouvou a její používání a aktivace je bez jakýchkoliv poplatků.

Co BezObav přináší Oskarovým zákazníkům
„Nová služba BezObav vychází vstříc potřebám malých a středních firem, které nemají čas a potřebu zkoumat věci, které přímo nesouvisí s jejich podnikáním,“ říká Marek Sláčík, ředitel zákaznických programů. „BezObav zbaví podnikatele pochybností, zda využívají nejvýhodnější tarifní plán, a dává jim volnost se plně věnovat svému podnikání. Oskar je první mobilní operátor v ČR, který optimalizaci nabízí,“ dodává Sláčík.

BezObav nabízí firmám jistotu správného rozhodnutí při výběru tarifů Naplno. Když se podnikání hodně daří a hodně se telefonuje, firma efektivně využije tarify jako je třeba 300 Naplno s pěti hodinami volných minut. Když však je třeba období prázdnin a volá se méně, je pak účtováno podle nižších tarifů a firma neplatí za minuty, které nevyužije.

Od 1. března si stávající Oskarovi zákazníci mohou BezObav aktivovat na OskarBusinessLince 800 77 00 77 a novým zákazníkům doporučujeme zavolat na OskarBusinessKontakt 800 77 77 00. Více informací o službě BezObav včetně podrobného popisu její aktivace naleznete na www.oskar.cz/business.

* Neplatí pro tarifní plán Rozjezd Naplno, který nemá žádné volné minuty.