Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

OSKAROVA INTERNETOVÁ SAMOOBSLUHA V NOVÉM KABÁTĚ

22. dubna 2005

Zákazníci Oskara, kteří k ovládání svého telefonního účtu používají Oskarovu Internetovou Samoobsluhu, jistě uvítají změnu, kterou pro ně mobilní operátor od dneška připravil. Internetová Samoobsluha je nyní strukturovanější, obsahuje nové funkce a informace a především má nový design a úpravu. Zákazník má nyní lepší přehled o stavu svého účtu, může lépe kontrolovat zaplacení faktur, a to po celých 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Na své si přijdou uživatelé tarifů i předplacených služeb. V sekci „Mé služby“ si zájemce může aktivovat bezplatné zasílání SMS typu Potvrzení přijetí platby, Aktuální stav volání, informace o Vyúčtování, a podobně.

Zákazníci Oskara, kteří k ovládání svého telefonního účtu používají Oskarovu Internetovou Samoobsluhu, jistě uvítají změnu, kterou pro ně mobilní operátor od dneška připravil. Internetová Samoobsluha je nyní strukturovanější, obsahuje nové funkce a informace a především má nový design a úpravu.

Zákazník má nyní lepší přehled o stavu svého účtu, může lépe kontrolovat zaplacení faktur, a to po celých 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Na své si přijdou uživatelé tarifů i předplacených služeb. V sekci „Mé služby“ si zájemce může aktivovat bezplatné zasílání SMS typu Potvrzení přijetí platby, Aktuální stav volání, informace o Vyúčtování, a podobně. Aktivace zaslání textové zprávy o FlexiSazbě umožní zájemcům s Oskartou pravidelné zasílání SMS s informací, kolik zákazník ještě musí provolat, aby mohl využít výhodnější ceny.

Struktura je koncipována tak, aby zákazník mohl co nejsnadněji ovládat svůj účet. Hlavní Menu je rozděleno na 4 záložky Hlavní stránka, Info & Zábava, Oskarovy Odměny a Nápověda.

Internetová Samoobsluha je vedle Hlasové a SMSkové jedním ze tří kanálů Oskarovy Samoobsluhy. Využívá ji průměrně 21% všech uživatelů, kteří používají Oskarovu Samoobsluhu a stává se stále oblíbenější.

Na začátku února Oskar ohlásil, že ty zákazníky, kteří si aktivují službu Po svém k některému z tarifů 50, 150 nebo 300 Naplno a budou pro řízení svého účtu využívat některý z kanálů Oskarovy Samoobsluhy, odmění Oskar 20% slevou na hovory do všech sítí v České republice. Více informací na www.posvem.cz.