Vodafone

OSKAR MÁ NOVOU VICEPREZIDENTKU PRO PRODEJ A PÉČI O ZÁKAZNÍKY

03. listopadu 2004

Nejvyšší vedení Oskara posiluje od začátku listopadu Švédka Ann Hofvander jako viceprezidentka pro prodej a péči o zákazníky. Dosavadní viceprezident Jeff Williams se vrací zpět do Kanady, aby se plně věnoval své rodině, která se v brzké době rozroste. Ann nastoupila do Oskara před dvěma lety na seniorskou pozici v oddělení CRM. Poté zastávala pozici ředitelky oddělení pro prodej a péči o zákazníky. Předtím působila řadu let na seniorských pozicích v oblasti telekomunikací a financí v severní Americe.

Nejvyšší vedení Oskara posiluje od začátku listopadu Švédka Ann Hofvander jako viceprezidentka pro prodej a péči o zákazníky. Dosavadní viceprezident Jeff Williams se vrací zpět do Kanady, aby se plně věnoval své rodině, která se v brzké době rozroste.

Ann nastoupila do Oskara před dvěma lety na seniorskou pozici v oddělení CRM. Poté zastávala pozici ředitelky oddělení pro prodej a péči o zákazníky. Předtím působila řadu let na seniorských pozicích v oblasti telekomunikací a financí v severní Americe. „Ann má bohaté zkušenosti s oblastí péče o zákazníky a prodejem a Oskara zná jako své boty,“ říká Karla D. Stephens, generální ředitelka Oskara. „Věřím, že naváže na dosavadní prodejní úspěchy Oskara a pomůže při dalším zvyšování standardu péče o naše zákazníky.“

Chvíle pro odreagování Ann hledá v outdoorových aktivitách všeho druhu. Na svět se ráda dívá ze sedla při projížďkách na svém koni jménem Bella.

V životě nic neponechá náhodě a řídí se heslem „ Když nemůžeš najít cestu, tak si prošlap vlastní.“