Vodafone

Nadace Vodafone podpoří každou povodňovou DMS ve své síti třemi korunami

12. srpna 2010

V rámci programu Blesková pomoc pošle Nadace Vodafone na aktuální povodňová konta českých humanitárních organizací 3 Kč za každou DMS, kterou na tato konta zašlou zákazníci Vodafonu. Dotace třemi korunami se vztahuje na DMS, které zákazníci Vodafonu zašlou na tato konta: Člověk v tísni: DMS SOSPOVODNE na 87 777, Diakonie ČCE: DMS POMOCPOVODNE na 87 777, Diecézní charita ostravsko-opavská: DMS POVODNE2010 na 87 777, Český červený kříž: DMS CCK na 87 777, Armáda spásy: DMS ARMADASPASY na 87 777, Nadace Adra: DMS ADRA na 87 777 nebo Nadace Euronisa: DMS EURONISA na 87 777. Program Blesková pomoc chce obecně stimulovat aktivitu českých dárců v rámci vybraných lokálních i globálních humanitárních katastrof. "V dlouhodobé perspektivě bychom rádi spolu s ostatními mobilními operátory na českém trhu dospěli k takové podobě systému dárcovských SMS, který sníží stávající provozní náklady operátorů v tomto systému a zvýší počet dárců," říká Miroslav Čepický, mluvčí Vodafonu ČR. "Bleskovou pomoc chceme využívat několikrát za rok pouze u závažných humanitárních katastrof.

V rámci programu Blesková pomoc pošle Nadace Vodafone na aktuální povodňová konta českých humanitárních organizací 3 Kč za každou DMS, kterou na tato konta zašlou zákazníci Vodafonu. Dotace třemi korunami se vztahuje na DMS, které zákazníci Vodafonu zašlou na tato konta: Člověk v tísni: DMS SOSPOVODNE na 87 777, Diakonie ČCE: DMS POMOCPOVODNE na 87 777, Diecézní charita ostravsko-opavská: DMS POVODNE2010 na 87 777, Český červený kříž: DMS CCK na 87 777, Armáda spásy: DMS ARMADASPASY na 87 777, Nadace Adra: DMS ADRA na 87 777 nebo Nadace Euronisa: DMS EURONISA na 87 777.

Program Blesková pomoc chce obecně stimulovat aktivitu českých dárců v rámci vybraných lokálních i globálních humanitárních katastrof.

"V dlouhodobé perspektivě bychom rádi spolu s ostatními mobilními operátory na českém trhu dospěli k takové podobě systému dárcovských SMS, který sníží stávající provozní náklady operátorů v tomto systému a zvýší počet dárců," říká Miroslav Čepický, mluvčí Vodafonu ČR.

"Bleskovou pomoc chceme využívat několikrát za rok pouze u závažných humanitárních katastrof. Záměrně jsme zvolili jednoduchou fundraisingovou techniku pro aktivizaci dárců z řad zákazníků Vodafonu," říká Inga Kaškelyte, ředitelka Nadace Vodafone ČR a dodává: "Nadace zároveň darovala 500 000 Kč na povodňové konto Člověka v tísni, který je partnerem programu Blesková pomoc."

Nadace Vodafone vznikla v roce 2006 a je financována Skupinou Vodafone a společností Vodafone Czech Republic a.s. Podle výše poskytnutých příspěvků se Nadace Vodafone řadí mezi top 5 firemních nadací v ČR. Za dobu své existence rozdělila nadace přes 50 milionů Kč mezi více než 300 projektů.

Zaměřuje se zejména na:

  • rozvoj schopností, dovedností a vlastní iniciativy mladých lidí (grantové programy Vpoho a Vpohybu)
  • zapojení komunikačních technologií do pomoci znevýhodněným skupinám (grantový program Technologie)
  • rozvoj a know-how podporu neziskových organizací (program Rok jinak)