Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Mobily Vodafone dotahují zavedené značky mobilů

29. července 2008

Dva typy mobilů značky Vodafone, které pro operátora vyrábějí renomovaní výrobci telefonů Sagem a ZTE, jsou mezi deseti nejprodávanějšími telefony u Vodafonu. Poprvé se tak v počtu prodaných kusů dostaly na úroveň zavedených značek jako jsou Nokia, Samsung či Sony Ericsson. "Díky mobilům pod vlastní značnou Vodafone zákazníkům nabízíme telefony se všemi hlavními funkcemi a zajímavým designem za velmi výhodnou cenu," říká Michal Janda, manažer zodpovědný za portfolio telefonů Vodafone a dodává: "Mnoho zákazníků si pořizuje telefon v nejnižší cenové relaci do tří tisíc korun. Pro tyto zákazníky jsou klíčové především základní funkce, cena a design. Právě tyto parametry jsou pro nás rozhodující při výběru telefonů, které v současné době prodáváme pod vlastní značkou Vodafone.

Dva typy mobilů značky Vodafone, které pro operátora vyrábějí renomovaní výrobci telefonů Sagem a ZTE, jsou mezi deseti nejprodávanějšími telefony u Vodafonu. Poprvé se tak v počtu prodaných kusů dostaly na úroveň zavedených značek jako jsou Nokia, Samsung či Sony Ericsson.

"Díky mobilům pod vlastní značnou Vodafone zákazníkům nabízíme telefony se všemi hlavními funkcemi a zajímavým designem za velmi výhodnou cenu," říká Michal Janda, manažer zodpovědný za portfolio telefonů Vodafone a dodává: "Mnoho zákazníků si pořizuje telefon v nejnižší cenové relaci do tří tisíc korun. Pro tyto zákazníky jsou klíčové především základní funkce, cena a design. Právě tyto parametry jsou pro nás rozhodující při výběru telefonů, které v současné době prodáváme pod vlastní značkou Vodafone."

Nejprodávanější mobilní telefony u Vodafonu za první pololetí roku 2008 byly (v abecedním pořadí): Nokia 1600, 2610, 2630, 6234, 6300, Samsung E250, Sony Ericsson K770i, V630i, Vodafone 225 a 226.

O polovinu více zákazníků Vodafonu si letos oproti minulému roku koupilo dražší multimediální přístroje podporující používání internetových aplikací v telefonech. Operátor proto do konce roku plánuje obohatit své portfolio o další modely pod značkou Vodafone, které umožní používání těchto vyšších funkcí.