Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Jan Schmiedhammer ředitelem firemního marketingu Vodafonu

14. května 2009

Jan Schmiedhammer (38) se stal šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení ve Vodafone Czech Republic. Schmiedhammer nyní povede zhruba stočlenný tým. „Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky. Jan Schmiedhammer nastoupil do Vodafonu v roce 2001, kdy zakládal oddělení interaktivního marketingu. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve firemním marketingu a obchodu, mimo jiné vedl marketingovou část projektu nových konvergentních služeb OneNet.

Jan Schmiedhammer (38) se stal šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení ve Vodafone Czech Republic. Schmiedhammer nyní povede zhruba stočlenný tým.

„Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky.

Jan Schmiedhammer nastoupil do Vodafonu v roce 2001, kdy zakládal oddělení interaktivního marketingu. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve firemním marketingu a obchodu, mimo jiné vedl marketingovou část projektu nových konvergentních služeb OneNet. Jako ředitel oddělení zákaznických řešení vybudoval tým zodpovědný za návrh a dodávku komplexních řešení pro firemní zákazníky na platformě OneNet.

Před nástupem do Vodafonu Jan působil v marketingových odděleních telekomunikačních a IT firem Alcatel, Contactel nebo IBM. Vystudoval Západočeskou univerzitu, fakultu ekonomickou a fakultu aplikovaných věd. Mezi jeho koníčky patří zejména přístrojové potápění, cestování a technologie 2.0.