Vodafone

Dobíjecí kupony Vodafonu zpětinásobily počty zasílaných DMS

06. září 2010

Již druhým rokem věnuje Vodafone celý jeden komunikační kanál na propagaci neziskových projektů. Na všech dobíjecích kuponech operátora budou motivy neziskových DMS kampaní. Díky loňským DMS kampaním na kuponech vzrostl počet odeslaných dárcovských SMS pro inzerované neziskové organizace v průměru pětinásobně. Letos se na kuponech objeví projekty Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO. Dobíjecí kupony využije pro dobití kreditu na mobilních telefonech ročně více než milion zákazníků Vodafonu.

Již druhým rokem věnuje Vodafone celý jeden komunikační kanál na propagaci neziskových projektů. Na všech dobíjecích kuponech operátora budou motivy neziskových DMS kampaní. Díky loňským DMS kampaním na kuponech vzrostl počet odeslaných dárcovských SMS pro inzerované neziskové organizace v průměru pětinásobně. Letos se na kuponech objeví projekty Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO.

Dobíjecí kupony využije pro dobití kreditu na mobilních telefonech ročně více než milion zákazníků Vodafonu. Kupony s neziskovými DMS kampaněmi se v distribuční síti po celé České republice objeví od podzimu.

„Díky tomuto unikátnímu nápadu se nám meziročně podařilo několikanásobně zvýšit počet odeslaných DMS pro projekty Zvíře v nouzi, Helppes a Ratolest. Byznys tak zcela konkrétně pomáhá veřejně prospěšným projektům,” uvedl Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone.

Kampaně Nadace Partnerství a občanských sdružení Loutky v Nemocnici a LOGO zvítězily ve výběrovém řízení, do nějž se přihlásilo přes 40 neziskových organizací. Kromě prostoru na dobíjecích kuponech se letos vítězné projekty budou nově moci bezplatně prezentovat i formou bannerů na portálu Vodafone live!

Vítězné DMS projekty:

  • DMS projekt Nadace Partnerství – Nadace dlouhodobě podporuje projekty udržitelného rozvoje. Pomáhá nevládním organizacím, obcím a dalším partnerům v péči o životní prostředí. Cílí na vytváření zdravého a příjemného prostředí pro každodenní život, a to například podporou výsadeb stromů.
  • DMS projekt Loutky v Nemocnici – Sdružení se věnuje dramaterapii pro děti a rozvíjí i další aktivity v oblasti psychosociální péče. Již pátým rokem se snaží pomocí loutkových divadelních představení usnadňovat pobyt dětem v nemocnicích.
  • DMS projekt občanského sdružení LOGO – pořádá řadu kulturních i terapeutických akcí na podporu pomoci klientům, kteří trpí poruchou komunikace a hybnosti. Nabízí klientům se specifickými problémy plnohodnotné využití volného času pomocí společných aktivit.

O společenské odpovědnosti Vodafonu

Vodafone letos obhájil první místo v soutěži o společensky nejodpovědnější firmu s názvem CSR. Jako první velká firma v ČR je držitelem ekoznačky Ekologicky šetrná služba a zřizovatelem Nadace Vodafone. Více o společenské odpovědnosti najdete na www.vodafone.cz/odpovednost