Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Dobíjecí kupony Vodafonu s DMS kampaněmi již v prodeji

10. srpna 2009

Zákazníci Vodafonu si nyní mohou v distribuční síti po celé republice zakoupit kromě klasických dobíjecích kuponů i kupony s netradičním designem neziskových DMS kampaní Českého svazu ochránců přírody, Centra výcviku psů pro postižené a Ratolesti Brno. Vodafone nyní rozeslal do distribuce prvních 200 000 kusů a do roka plánuje toto číslo navýšit až na 1 milion. Vodafone se jako společensky odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál neziskovému sektoru a na rok bezplatně umístit vizuály neziskových DMS projektů na své dobíjecí kupony. Tyto kupony využije pro dobití kreditu ročně více než milion zákazníků. „Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace projektů a to je díky jejich umístění na exponovaných dobíjecích kuponech zaručeno,” říká Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone a dodává: „Věříme, že tento v Česku unikátní projekt zvýší počet odeslaných DMS a pomůže tak financovat prospěšné projekty.

Zákazníci Vodafonu si nyní mohou v distribuční síti po celé republice zakoupit kromě klasických dobíjecích kuponů i kupony s netradičním designem neziskových DMS kampaní Českého svazu ochránců přírody, Centra výcviku psů pro postižené a Ratolesti Brno. Vodafone nyní rozeslal do distribuce prvních 200 000 kusů a do roka plánuje toto číslo navýšit až na 1 milion.

Vodafone se jako společensky odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál neziskovému sektoru a na rok bezplatně umístit vizuály neziskových DMS projektů na své dobíjecí kupony. Tyto kupony využije pro dobití kreditu ročně více než milion zákazníků.

„Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace projektů a to je díky jejich umístění na exponovaných dobíjecích kuponech zaručeno,” říká Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone a dodává: „Věříme, že tento v Česku unikátní projekt zvýší počet odeslaných DMS a pomůže tak financovat prospěšné projekty.”

Vodafone v březnu vyhlásil na vizuály DMS kampaní výběrové řízení, z něhož vítězně vzešly kampaně Českého svazu ochránců přírody, Centra výcviku psů pro postižené - Helppes a Ratolesti Brno, které si nyní mohou zákazníci zakoupit v běžné distribuční síti po celé republice a hned tyto projekty podpořit odesláním DMS ze svého mobilu.

Vítězné DMS projekty:

  • DMS projekt Zvíře v nouzi organizace Český svaz ochránců přírody o.s. DMS sbírka je určena na podporu činnosti záchranných stanic pro volně žijící živočichy. Tyto stanice jsou útočištěm pro divoká zvířata poraněná např. dopravou, elektrickým proudem, či nárazem na sklo. Záchranné stanice se nacházejí na celém území České republiky a ročně jimi projdou tisíce volně žijících živočichů.
  • DMS projekt o.s. Helppes – Centra výcviku psů pro postižené Helppes se zaměřuje na výcvik asistenčních psů, kteří pomáhají osobám se zdravotním postižením k soběstačnosti, samostatnosti, integraci do společnosti a návratu do aktivního života. DMS sbírka podpoří výběr, nákup a výcvik vhodného psa, pokrytí nákladů spojených s veterinární péčí o psa a jeho následné secvičování s budoucím majitelem.
  • DMS projekt o.s. Ratolest Brno. Občanské sdružení Ratolest Brno pomáhá znevýhodněným mladým lidem řešit nepříznivou životní situaci. Kromě provozu nízkoprahových klubů Pavlač a Likusák zajišťuje Ratolest i sociálně aktivizační a preventivní programy pro děti a mládež a snaží se zároveň informovat o problémech mladých lidí a dětí z nefunkčních rodin širokou veřejnost.