Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Doručení na adresu

Dopravu u nás máte vždy zdarma a děláme vše proto, abychom objednávku k vašim dveřím doručili do 2 pracovních dní.

Balík do ruky Českou poštou

O průběhu doručování


Kurýrní služba MUFF

O průběhu doručování

Zásilku musí převzít ten, kdo si ji objednal.

Abyste měli jistotu, že se z objednávky stane dárek pod stromečkem, doporučujeme nakoupit nejpozději 14. 12. při doručení Českou poštou. Pokud preferujete kurýrní službu Muff, tak do 18. 12. (tu je možné použít jen u objednávek, které obsahují tarif nebo zařízení na splátky). Nebo vyberte vyzvednutí v naší prodejně nejpozději 22. 12. do 14 hod. 

Upozornění: Od 14 hod 22. 12. do 25. 12. nebude možné zvolit v objednávce odběr v prodejnách.

Česká pošta

V případě doručení Českou poštou vám následně po e-mailu informujícím o zpracování objednávky pošleme ještě jeden e-mail s číslem balíčku. Jakmile budete mít toto číslo, můžete zásilku sledovat u České pošty na www.cpost.cz. Možnosti sledování jsou popsány v e-mailu s číslem balíčku.

Pošta vám také zašle SMS s datem a přibližným časem doručení zásilky (očekávejte 1-2 pracovní dny od přijetí potvrzovacího e-mailu). Protože posíláme Balík do ruky, přinese vám ho poštovní doručovatel až domů. Pokud vás nezastihne, počká na vás zásilka 7 kalendářních dní na vaší pobočce České pošty. 

Sledovat zásilku

Kurýrní služba

Pokud jste si vybrali kurýrní službu MUFF, zašleme vám po emailu o zpracování objednávky ještě jeden (a pro jistotu i SMS) s číslem vašeho balíčku. Ten pak můžete jednoduše sledovat na https://www.muff.cz/vodafone.

Den před doručením i ráno v den D dostanete SMS s časovým rozsahem příjezdu a kontaktem přímo na kurýra. Díky tomu je možné se na změně času nebo dalších detailech domluvit přímo s řidičem.

Pokud se vás přeci jen nepodaří zastihnout, uloží kurýrní společnost váš balíček na 5 pracovních dní ve svém skladu. Během této doby můžete na infolince 228 800 400 nebo e-mailu info@muff.cz dojednat další možné předání zásilky.

Sledovat zásilku

Dotazy k vaší objednávce

Můžu změnit adresu pro doručení?

Pokud jste objednávku odeslali s jinou doručovací adresou, než na které budete nakonec k zastižení, můžete si změnu adresy domluvit:

  • S kurýrem: Pokud jste si zvolili doručení kurýrem, obraťte se přímo na telefonní číslo kurýra, které jste dostali v SMS.
  • S Českou poštou: Pokud jste již od nás e-mailem dostali číslo balíčku, změnu doručovací adresy provedete přes tuto stránku České pošty.
  • S námi: Kontaktujte nás v případě, že jste ještě nedostali e-mail s číslem balíčku, a to na čísle 800 777 777. Pokud již číslo balíčku máte, změnu lze vyřídit jen u České pošty nebo kurýra. 

Jak zjistím stav své objednávky?

  • O přijetí a zpracování objednávky vás informujeme e-mailem.
  • V případě doručení kurýrem nebo Českou poštou vám následně po e-mailu informujícím o zpracování objednávky pošleme ještě jeden e-mail s číslem balíčku. Jakmile budete číslo mít, můžete zásilku sledovat přímo na webových stránkách kurýra nebo u České pošty.

Přišel mi e-mail o zpracování objednávky, ale zásilka mi domů stále nedorazila

Pokud jsme vám poslali e-mail o zpracování objednávky (tzn. následný e-mail, který chodí až po e-mailu o přijetí objednávky), vaše objednávka čeká na vyzvednutí přepravní společností. Jakmile ji Česká pošta nebo kurýrní služba převezme (v pracovní dny asi v 16 hodin), přijde vám e-mailem číslo balíčku (odlišné od čísla objednávky) s možnostmi jeho sledování.

Proč mi ještě nepřišel e-mail o zpracování objednávky?

Většinou objednávky zpracováváme do následujícího dne po přijetí objednávky, ale ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, nejčastěji nárazově z důvodu velké poptávky po určitém typu telefonu. V takových případech se snažíme posilovat kapacity, abychom vám objednávku zpracovali co nejdříve.

Může za mě převzít zásilku někdo jiný?

Zásilku může převzít jen ten, kdo si zboží objednal.

Řeším jiný problém

Pomůžeme vám na 800 777 777. Pro snadnější vyřízení vašeho dotazu mějte připraveno číslo vaší objednávky.

Pomohly vám informace na této stránce?