Vodafone

Vodafone Backup+

Mějte v bezpečí cenné okamžiky jako jsou fotografie či videa.

Služba Backup+ bude ukončena k 31. 7. 2017. Vámi zálohovaný obsah však zůstane v bezpečí ve službě Dropbox. Takže nyní potřebujete už jen aplikaci Dropbox, a můžete dále zálohovat nebo obnovovat vaše fotky a videa. 
Více informací a odpovědí na vaše otázky. 

Uchovejte fotografie, celá fotoalba, videa či audio soubory.

Zálohujte na jakémkoli mobilním zařízení – tabletu i mobilním telefonu.

Ke svému obsahu se snadno dostanete i přes kterýkoliv počítač.

Co vám služba Backup+ umožní

  • Zálohování všech fotoalb nebo jen těch nejdůležitějších z vašich zařízení.
  • Zálohování všech videí společně s fotografiemi.
  • Zálohování audio souborů.
  • Stahování zálohovaného obsahu zpět do telefonu nebo tabletu.
  • Přístup k zálohované knihovně i z počítače.
Dostupné na App Store Získejte na Google play

Pro koho je aplikace určena?

Pro všechny zákazníky Vodafonu kromě platformy OneNet.

Nesejde na tom, zda máte předplacenou kartu nebo tarif. Podstatné je, abyste měli chytrý telefon či tablet s operačním systémem Android nebo iOS.

Chcete o Vodafonu vědět víc?

O zálohování fotografií z telefonu už víte vše, co takhle dozvědět se něco víc o placení mobilem?

Více informací

Často kladené otázky

Budu se moci dostat k již zazálohovanému obsahu, až bude služba Backup+ zrušena?

Ano, obsah bude v bezpečí i nadále. Přístup k němu získáte tak, že použijete aplikaci Dropbox anebo webovou stránku www.dropbox.com, kde po přihlášení najděte složku ‘Vodafone Backup+’. V ní naleznete všechny vaše doposud zálohované soubory.

Budu moci používat aplikaci Backup+ i nadále?

Aplikace Backup+ bude fungovat pro stávající uživatele až do 31. 7. 2017. Po tomto datu aplikace přestane zálohovat vaše data a měli byste ji odinstalovat. Doposud uložená data zůstanou v bezpečí na vašem Dropbox účtu.

Jak mohu začít používat aplikaci Dropbox?

Aplikaci a všechny důležité informace naleznete zde: https://www.dropbox.com/mobile

Mám problém s dostupností mého obsahu v aplikaci Dropbox, co mám dělat?

Kontaktujte prosím Dropbox pro přístup k účtu a k uloženému obsahu služby Backup+. 

Můžete využít stránky nápovědy: https://www.dropbox.com/help

Jsem u Vodafone CZ a mám speciální promo na místo navíc, které vyprší až po  červenci 2017. Mohu ho i nadále využívat? 

Ano, můžete. Místo navíc budete mít dostupné v rámci Dropboxu až do okamžiku, kdy vyprší. Poté můžete získat další místo navíc zde: https://www.dropbox.com/plus 

6. Mám Apple zařízení a Dropbox nezálohuje ani neobnovuje kontakty, co mám dělat?

V Dropbox aplikaci můžete zálohované kontakty obnovit, ale není možné zálohovat nové kontakty. Zde jsou jednotlivé kroky, jak kontakty obnovit:

  1. Nainstalujte a spusťte mobilní aplikaci Dropbox
  2. Jděte do složky “Vodafone Backup+ → Kontakty → [název_vašeho_zařízení]”
  3. Vyberte jeden ze souborů .vcf (doporučujeme použít nejnovější vcf verzi)
  4. Klikněte “…” → “Export” → “Kopírovat odkaz”
  5. Otevřete Safari → vložte odkaz do adresního řádku
  6. Vyberte ikonu v horním pravém rohu
  7. Stiskněte “Direct Download”
  8. Stiskněte “Otevřít v Kontaktech”
  9. Stiskněte “Přidat všechny kontakty”
  10. Stiskněte “Uložit”

Mám Android zařízení a Dropbox nezálohuje ani neobnovuje kontakty, co mám dělat?

V Dropbox aplikaci můžete zálohované kontakty obnovit, ale není možné zálohovat nové kontakty. Zde jsou jednotlivé kroky, jak kontakty obnovit:

  1. Nainstalujte a spusťte mobilní aplikaci Dropbox
  2. Jděte do složky “Vodafone Backup+ → Kontakty → [název_vašeho_zařízení]”
  3. Vyberte jeden ze souborů .vcf (doporučujeme použít nejnovější vcf verzi)
  4. Stiskněte“Otevřít s... Kontakty”
  5. Vyberte účet
  6. Potvrďte

Jaké další služby od Vodafone mohu aktuálně využít?

Klikněte prosím na tento odkaz a dozvíte se více: http://www.vodafone.cz