UPC vyúčtování nově v Můj Vodafone
Nebojte se, mění se jen místo, kde své vyúčtování najdete.
Variabilní symbol a platební údaje zůstávají stejné.
Způsoby platby se nemění
Platit budete stejně. Jednoduše tak, jak jste zvyklí.
Platba převodem
Platbu na náš účet v bance zadáte každý měsíc sami.
Inkaso
Povolení inkasa přímo z vašeho účtu vám zjednoduší život.
SIPO
Staré dobré poštovní SIPO sdružuje více plateb najednou.
Co se mění?

Platí se dopředu
V UPC jste byli zvyklí platit za služby dopředu na začátku zúčtovacího období.
Bude se platit zpětně
Ve Vodafonu za služby vždy zaplatíte až zpětně, tzn. na konci zúčtovacího období.
Případný přeplatek nebo nedoplatek vyrovnáme v dalším Vyúčtování.
První faktura od Vodafonu
První Vyúčtování na vás bude čekat v samoobsluze Můj Vodafone několik týdnů po návštěvě našeho technika u vás doma. Konkrétní termín záleží na vašem novém zúčtovacím období. Nebojte, na vystavené Vyúčtování vás upozorníme SMSkou. Průvodce Vyúčtováním najdete zde.

Vyúčtování e-mailem
Z důvodu vyššího zabezpečení na vás nemusíme mít vždy ověřenou e-mailovou adresu. Proto po přesunu do systémů Vodafonu najdete své faktury jen v samoobsluze Můj Vodafone. Přihlašovací údaje vám pošleme SMSkou v okamžiku přenosu služeb k nám.
Pokud chcete dostávat Vyúčtování do e-mailu, je potřeba si tuto funkci nejprve nastavit na svém účtu v Můj Vodafone.
Přihlašovací údaje vám pošleme v okamžiku přenosu SMSkou.
Po přihlášení si snadno nastavíte elektronické Vyúčtování a ověříte svou e-mailovou adresu.
Chci elektronické vyúčtování