Podmínky samoobsluhy Můj Vodafone / Můj Vodafone+
I. Obecné
1. Samoobsluha Můj Vodafone (dále jen „Samoobsluha“) je bezplatný produkt poskytovaný společností Vodafone Czech Republic a. s., se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5, IČO: 25788001, zapsané pod sp. zn. B 6064 u Městského soudu v Praze (dále jen „Vodafone“) všem zákazníkům společnosti Vodafone, s výjimkou zákazníků OneNet.
2. Samoobsluha umožňuje správu vybraných služeb či nastavení, přehled o zákaznickém účtu zákazníka u společnosti Vodafone a slouží také jako komunikační kanál, a to včetně možnosti obchodních sdělení. Jednotlivé parametry Samoobsluhy se liší podle zákazníkova hlavního tarifu a platební metody, kterou využívá.
3. Samoobsluha je dostupná na webové adrese muj.vodafone.cz (dále samostatně jako „Internetová samoobsluha“) na zabezpečeném protokolu nebo je jako aplikace Můj Vodafone+ dostupná pro operační systémy Android a iOS (dále samostatně jako „Aplikace“). Aplikace obsahuje pouze vybrané funkcionality, tedy ne všechny funkcionality níže popsané nebo dostupné v rámci Internetové samoobsluhy. Internetová samoobsluha nemá veškeré funkcionality Aplikace. Internetová samoobsluha není k dispozici pro služby Vodafone One.
4. Samoobsluha je dostupná v české a anglické verzi.
5. Samoobsluhu můžete používat i jako Aplikaci, která je pro vás dostupná prostřednictvím elektronického obchodu služby Google Play a App Store. V případě, že nesouhlasíte s podmínkami Aplikace, Aplikaci neinstalujte/ nepoužívejte nebo ji odinstalujte.
6. Využíváte-li Aplikaci či Internetovou samoobsluhu prostřednictvím mobilního datového připojení společnosti Vodafone, není případná spotřeba dat z objemu vašeho datového tarifu započítávána, s výjimkou případů, kdy prostřednictvím Samoobsluhy přistupujete ke službám třetích stran (například při registraci prostřednictvím účtu u jiné společnosti a při použití platební brány). Neustále pracujeme na tom, aby Samoobsluha v síti Vodafonu využívala minimum vámi placených datových služeb, přičemž podstatná část provozu Samoobsluhy, tam kde je to možné, je z placených datových služeb vyjmuta. Samoobsluha rovněž obsahuje analytické a marketingové nástroje, které mohou spotřebovávat data z objemu vašeho datového balíčku. V případě, že tyto nástroje data spotřebovávají, máte možnost používání těchto nástrojů v nastavení Samoobsluhy vypnout. Protože Samoobsluha může, v případě, že jste k tomu dal/a svůj souhlas používat analytické nástroje i v době, kdy Samoobsluhu aktivně nepoužíváte, může Samoobsluha odesílat informace z vašeho zařízení a tím spotřebovávat určité množství dat z vašeho tarifu i v době, kdy se Samoobsluhou aktivně nepracujete. Nevyužíváte-li pro přístup do Samoobsluhy mobilní datové připojení Vodafonu, bude vám spotřeba dat účtována podle tarifu vašeho operátora.
II. Přístupy a hesla
1. Přístup do Samoobsluhy zákazník zřídí na základě e-mailu (popř. SMS) od Vodafone s registračním odkazem po uzavření smlouvy o poskytování služeb. Platnost odkazu je 7 dní. Po otevření odkazu na registrační stránce si zákazník vybere, zda už přístup má, nebo si bude zakládat nový účet.
a) Má účet – zákazník se přihlásí již zaregistrovaným e-mailem a dokončí připojení nově pořízených služeb ke svému stávajícímu účtu.
b) Nemá účet – zákazník si zřídí přístup podle pokynů zadáním svého e-mailu a vytvořením bezpečného alfanumerického hesla. Během registrace bude na zadaný e-mail odeslán ověřovací kód k ověření správnosti zadaného e-mailu. Po nastavení e-mailu si zákazník vybere telefonní číslo, na které mu Vodafone bude posílat SMS s ověřovacím kódem při každém přihlášení. Pro dokončení registrace bude na zadané telefonní číslo odeslána SMS s ověřovacím kódem.
E-mail, kterým se zákazník přihlašuje, heslo i telefonní číslo pro zasílání ověřovacího kódu může zákazník kdykoliv v Samoobsluze změnit nebo obnovit.
2. Při přihlašování do Aplikace lze použít biometrické údaje (otisk prstu či FaceID).
3. Zákazník si může nastavit 3 úrovně přihlášení k zákaznickému účtu v Samoobsluze: administrátor, plátce nebo uživatel. Každý zákaznický účet musí mít alespoň jednoho administrátora (administrátor nemůže odebrat či zrušit své vlastní oprávnění v případě, že je jediným administrátorem). Veškeré změny učiněné třetí osobou na základě uděleného přístupu bude Vodafone považovat za platné (nastavením oprávnění zákazník uděluje uvedené osobě plnou moc k úkonům v rámci nastaveného oprávnění).
4. Oprávnění na úroveň administrátor
Administrátor má oprávnění plně ovládat zákaznický účet zákazníka. Může například:
• udělit či odebrat oprávnění na úroveň administrátor (včetně vlastního), plátce či uživatel dalším osobám, a tím jim umožnit či znemožnit správu zákaznického účtu dle dané úrovně oprávnění;
• aktivovat a měnit nastavení služeb pro všechna telefonní čísla a aktivní služby s dopadem na celkovou výši platby za služby na zákaznickém účtu;
• měnit kontaktní údaje;
• komunikovat s Vodafonem, uzavírat a měnit smlouvy, deaktivovat služby a rušit telefonní čísla;
• nahlížet na Vyúčtování a podrobnosti využití pro všechna telefonní čísla a služby.
5. Oprávnění na úroveň plátce
Plátce má oprávnění ovládat služby a nastavení pro daný účet plátce (specifický symbol ve Vyúčtování) pod zákaznickým účtem zákazníka (nemůže ovládat jiné účty plátce pod stejným zákaznickým účtem zákazníka).
Může například:
• udělit či odebrat oprávnění na úroveň plátce dalším osobám, a tím jim umožnit či znemožnit správu zákaznického účtu dle tohoto úrovně oprávnění;
• udělit přístup k jednotlivým telefonním číslům a službám v rámci plátce dalším osobám, a tím jim umožnit správu těchto telefonních čísel a služeb (na úrovni uživatele jak je uvedeno níže);
• provést výměnu SIM karty v případě ztráty či v případě nutnosti výměny této SIM karty;
• provést změnu či zrušení telefonního čísla;
• aktivovat a měnit nastavení služeb v rámci plátce v rozsahu oprávnění s dopadem na celkovou výši platby za služby na zákaznickém účtu, a to včetně jejich deaktivace;
• měnit nastavení hesel pro jednotlivé služby v rámci plátce, měnit kontaktní údaje v rámci plátce, jehož správa byla této třetí osobě předána;
• komunikovat se společností Vodafone v rozsahu uděleného oprávnění;
• nahlížet na Vyúčtování a podrobnosti využití pro všechna telefonní čísla a služby v rozsahu uděleného oprávnění.
6. Oprávnění na úroveň uživatel
Uživatel má oprávnění spravovat konkrétní službu pod zákaznickým účtem zákazníka. Může například:
• zablokovat telefonní číslo z důvodu ztráty či krádeže;
• měnit nastavení služby včetně její deaktivace;
• aktivovat doplňkové služby pro danou službu s dopadem na celkovou výši platby za služby na zákaznickém účtu (u firemních zákazníků může plátce aktivovat služby bez dopadu na celkovou výši platby);
• nahlížet na podrobnosti využití pro konkrétní službu bez možnosti nahlížení do celkového Vyúčtování zákaznického účtu;
• komunikovat se společností Vodafone v záležitostech týkajících se této služby;
• udělit či odebrat oprávnění na úroveň uživatel v rámci vlastního oprávnění dalším osobám, a tím jim umožnit či znemožnit správu konkrétního telefonního čísla či služby (toto neplatí pro firemní zákazníky).
7. Vodafone vyvíjí veškeré úsilí k zabezpečení informací dostupných pro zákazníka. Zákazník je však povinen chránit své přístupové údaje. Za uchování, použití, případně zpřístupnění hesla je odpovědný zákazník. V případě, že je pro přístup použito přístupové heslo, včetně hesel třetích stran služeb Google, Facebook nebo Apple, které zákazník např. sám zpřístupnil třetí osobě, nebo takové heslo nedostatečně chránil, bude takové jednání přičítáno k tíži zákazníka a společnost Vodafone neodpovídá za důsledky takového přístupu, včetně např. změny nastavení služeb.
III. Vyúčtování
1. Zákazník má přehled o všech vystavených fakturách (Vyúčtováních). V Aplikaci lze nalézt až 12 posledních Vyúčtování, v případě Internetové Samoobsluhy lze dohledat dokonce až 36 posledních Vyúčtování. Vyúčtování jsou ke stažení ve formátu PDF stejně tak jako dobropisy vážící se k těmto Vyúčtováním.
2. V sekci Vyúčtování se zákazníkovi zobrazuje i aktuální dlužná částka, která zohledňuje veškeré přeplatky i nedoplatky za minulá zúčtovací období a je aktuální k času a datu přihlášení do Samoobsluhy.
IV. Platby Vyúčtování
1. Ze Samoobsluhy je možné zaplatit vlastní nebo i jiné Vyúčtování pomocí platební karty přes zabezpečenou platební bránu provozovanou smluvním partnerem. V určitých případech můžeme přikročit k nepovolení platby platební kartou vydanou zahraniční bankou.
2. V Samoobsluze je generován i tzv. platební QR kód pro usnadnění platby jednorázového platebního příkazu z mobilní bankovní aplikace podporovaných bank.
3. Dodavatel platební brány je smluvní partner Vodafonu. Smluvní partner chrání celý transakční proces, zpracovává vaše platební údaje z pozice správce a ručí za tento proces.
V. Platby předplacených služeb
1. Ze Samoobsluhy je možné provést úhradu předplacených služeb pomocí platební karty přes zabezpečenou platební bránu provozovanou smluvním partnerem. V určitých případech můžeme přikročit k nepovolení platby platební kartou vydanou zahraniční bankou.
2. V Internetové samoobsluze je generován i tzv. platební QR kód pro usnadnění platby jednorázového platebního příkazu z mobilní bankovní aplikace podporovaných bank.
3. Dodavatel platební brány je smluvním partnerem Vodafonu. Smluvní partner chrání celý transakční proces, zpracovává vaše platební údaje z pozice správce a ručí za tento proces.
4. Platby služeb Vodafone One
4.1. Zákazník při registraci platební karty provede v Aplikaci jednorázovou ověřovací platbu platební kartou ve výši 1 Kč, kterou do 48 hodin vrátíme zpět na uvedenou platební kartu. Vrácení platby zpracovává provozovatel platební brány, které může trvat až 5 pracovních dní. Ověřovací platba slouží k nastavení pravidelných měsíčních plateb z platební karty za služby Vodafone One.
4.2. Zákazník může v Aplikaci měnit detaily platební karty. Při změně údajů platební karty provede zákazník v Samoobsluze jednorázovou ověřovací platbu nově zadanou platební kartou ve výši 1 Kč, kterou do 48 hodin vrátíme zpět na uvedenou platební kartu. Vrácení platby zpracovává provozovatel platební brány, které může trvat až 5 pracovních dní. Ověřovací platba slouží k aktualizaci nastavení pravidelných měsíčních plateb z platební karty za služby Vodafone One.
VI. Nastavení služeb
1. Samotný proces objednání a nastavení služby je bezplatný. Zapojení některých služeb (aktivace služby/tarifu) je zpoplatněno částkou uvedenou v aktuálním Ceníku společnosti Vodafone.
2. V Samoobsluze je možné nastavovat vybrané atributy svého účtu (například druh platby, formát Vyúčtování, měnit kontaktní telefon, e-mail apod.).
3. V Samoobsluze je možné si nastavit pouze produkty a služby pro dané telefonní číslo, typ služby nebo účet dle aktuální nabídky společnosti Vodafone.
4. Žádosti o změny v nastavení služeb provedené přes Samoobsluhu jsou závazné. O přijetí žádosti o změnu ze strany společnosti Vodafone je zákazník informován ve formě SMS zprávy. Až v tu chvíli je žádost zaúčtována a zpracována.
5. V případě technické závady na straně Samoobsluhy nebo jiných přidružených systémů se může chybně nabídnout služba k aktivaci nebo sleva. V případě takových aktivací si společnost Vodafone vyhrazuje právo tyto nekombinovatelné a chybně aktivované produkty bez výhrady zrušit a deaktivovat.
6. Rozsah nastavení může být omezený v Aplikaci.
7. Aktivace a změna služeb Vodafone One
7.1. Po aktivaci služby Vodafone One vložením SIM karty do zařízení a přihlášením zařízení do sítě Vodafone dojde k zobrazení služby Vodafone One v Aplikaci.
7.2. Zákazník může v Aplikaci službu Vodafone One kdykoliv změnit.
7.3. Zákazník může v Aplikaci službu Vodafone One kdykoliv pozastavit. Pozastavením služby nebudeme dále z platební karty strhávat měsíční platby. Pokud nedojde k opětovné aktivaci služby do 10 měsíců, uplynutím 10 měsíců dojde ke zrušení telefonního čísla/služby (nebude možné aktivovat žádné služby). Samoobsluha bude přístupná 6 měsíců po zrušení poslední služby Vodafone One. Poté bude registrace zákazníka zrušena.
7.4. Zákazník může v Aplikaci znovu aktivovat pozastavenou službu Vodafone One. Při takové aktivaci provedeme nastavení pravidelných plateb z platební karty za službu Vodafone One.
7.5. V Samoobsluze je možné nastavovat vybrané atributy zákazníkova účtu (blokovat SIM kartu, požádat o výměnu SIM karty, aktivovat vyměněnou SIM kartu, měnit platební údaje platební karty apod.).
7.6. Změny v nastavení služeb provedené přes Samoobsluhu jsou závazné; změny budou provedeny nejpozději do 24 hodin.
VIII. Aktuální útrata a čerpání a nastavení Vyúčtování a limitů
1. Samoobsluha nabízí službu Aktuální útrata a čerpání, která zobrazuje předpokládanou a odhadovanou cenu za služby v probíhajícím Zúčtovacím období. Některé položky, jako zejména roaming, mohou být zohledněny se zpožděním. Slevy plynoucí z Rámcové smlouvy v Samoobsluze zohledněny nejsou.
2. Služby „Nastavení Vyúčtování a limitů“ – FlexiLimit a FlexiStrop – jsou služby, které hlídají zákazníkovu útratu v aktuálním období. Zákazník dostane podle svého výběru patřičné upozornění.
3. Rozsah nastavení může být omezený v Aplikaci.
IX. Nastavení smlouvy a uzavření smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek
1. Zákazník má v Internetové samoobsluze k dispozici dokument s názvem „shrnutí smlouvy“ ,které obsahuje návrh smlouvy o poskytování služeb před jejím uzavřením, tzn. obsahuje první nastavení služeb a jejich ceny (včetně nabídnutých slev). Shrnutí smlouvy je ke stažení ve formátu PDF.
2. Zákazník má v Internetové samoobsluze, v sekci „Vaše dokumenty“, k dispozici všechny uzavřené smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a smlouvy o splátkách.
3. Zákazníkům, kteří splňují podmínky pro uzavření smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek nebo smlouvu o splátkách, je umožněno přes Internetovou samoobsluhu uzavřít tyto smlouvy elektronickou cestou s náhledem uzavírané smlouvy.
4. Zákazník obdrží potvrzení o uzavření smlouvy.
5. Takto uzavřená smlouva je platná, je-li zákazník ověřen Administrátorským heslem.
6. Přes Internetovou samoobsluhu je možné uzavřít a potvrdit smlouvy, které byly zahájeny v obchodě nebo na telefonní lince, a dokončit proces uzavření smlouvy.
X. Ochrana vašeho soukromí v rámci Internetové samoobsluhy a Aplikace
1. Kdo je správcem?
Správcem vašich osobních údajů je společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem Náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, PSČ 155 00, Praha 5, Česká republika, IČO 257 88 001. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím e-mailové adresy ochranaosobnichudaju@vodafone.cz
2. Správa udělených souhlasů v Aplikaci
Vámi udělené souhlasy či zasílání našich obchodních sdělení si můžete kdykoliv nastavit prostřednictvím Internetové samoobsluhy v sekci Základní informace o účtu a prostřednictvím Aplikace v sekci Osobní údaje.
a) Zasílání obchodních sdělení společnosti Vodafone;
b) Zasílání výhodných nabídek našich obchodních partnerů (tzv. obchodní sdělení třetích stran), to na základě udělení či odvolání souhlasu;
c) Tvorby obchodních sdělení společnosti Vodafone „na míru“, tj. na základě vašeho souhlasu se zpracováním provozních a lokalizačních údajů. Pokud nám udělíte tento souhlas, připravíme vám takovou nabídku, která bude nejvíce odpovídat vašim potřebám a užívání našich služeb.
3. Nabídky pro vás a zprávy společnosti Vodafone
V naší Internetové samoobsluze a Aplikaci se zobrazují, či mohou zobrazovat, následující zprávy:
a) Moje nabídky – toto jsou obchodní sdělení společnosti Vodafone či našich partnerů. O tom, zda si přejete dostávat tato sdělení, a případně v jaké podobě, rozhodujete vždy vy, jak je blíže popsáno v předchozím odstavci;
b) Zprávy společnosti Vodafone – tyto zprávy nemají charakter obchodních sdělení dle platné právní úpravy. Cílem těchto zpráv není nabízet vám služby či produkty, nýbrž informovat vás o věcech souvisejících s poskytováním našich služeb. Jako příklad lze uvést zprávu o tom, že v určité oblasti jsou dočasné problémy s mobilním signálem apod.
4. Zpracování dodatečných osobních údajů z Internetové samoobsluhy či Aplikace
Nad rámec osobních údajů, které o vás obecně zpracováváme, o čemž detailně informujeme zde, v případě, že se rozhodnete v naší Internetové samoobsluze a Aplikaci využít možnosti připojit k jednotlivým vašim telefonním číslům přezdívky či jména, budou tyto údaje zpracovávány, jak v Aplikaci či Internetové samoobsluze, tak také v našich ostatních zákaznických systémech. Tyto údaje však nejsou z naší strany zpracovávány pro žádné další účely.
5. Zpracování lokalizačních údajů v Aplikaci
Pokud povolíte Aplikaci v nastavení svého telefonního přístroje přístup k polohovým službám, budeme v rámci této aplikace schopni vám poskytnout například informaci o nejbližší prodejně společnosti Vodafone. V takovém případě je zaznamenaná poloha zpracovávána pouze v Aplikaci v rámci telefonního přístroje a nedochází k dalšímu zpracování této informace o poloze telefonního přístroje, ve kterém je nainstalována Aplikace. Výjimkou z výše uvedeného je zpracování lokalizačních údajů v rámci analytického nástroje NetPerform, o kterém informujeme níže.
6. Zpracování cookies v Aplikaci
V závislosti na vámi udělených souhlasech, Aplikace používá různé druhy cookies a jiné nástroje, jako například SDK (tzv. Software Development Kit). Tyto cookies a jiné nástroje využíváme, abychom mohli neustále vylepšovat vaši uživatelskou zkušenost s naší Aplikací. Právě díky cookies můžeme monitorovat bezchybný chod Aplikace, měřit počet uživatelů Aplikace, připravovat nové verze Aplikace či na základě vašeho chování pro vás připravit relevantní marketingovou nabídku. V případě, že nám neudělíte souhlas se zpracováním cookies, budeme využívat jen nezbytně nutné cookies.
Více informací o cookies naleznete zde
Nastavení vámi udělených souhlasů se zpracováním cookies v Aplikaci můžete kdykoliv změnit v nastavení této Aplikace v sekci Ochrana soukromí.
Prosíme, berte na vědomí, že pro nastavení cookies dle platné právní úpravy musíte mít nainstalovanou aktuální verzi Aplikace.
7. Sběr dat o využití Aplikace a sítě a diagnostických dat – nástroj NetPerform v Aplikaci
V případě, že nám v aplikaci udělíte svůj souhlas, Aplikace bude moci používat integrovaný analytický nástroj NetPerform. Díky tomuto nástroji jsme následně schopni na základě agregovaných dat neustále vylepšovat funkcionalitu naší Aplikace a také mít přehled o využívání naší Aplikace. Jestliže nám k tomu dáte v nastavení Aplikace souhlas, budeme prostřednictvím tohoto nástroje zpracovávat následující informace v anonymizované a agregované podobě a to po dobu 14 měsíců.
Níže uvádíme kompletní výčet údajů, které jsou zpracovávány nástrojem NetPerform v anonymizované podobě:
a) Pokrytí sítě
Nástroj NetPerform shromažďuje statistické údaje o kvalitě vašeho připojení pro telefonní hovory. To nám umožňuje diagnostikovat problémy s konektivitou nebo kvalitou připojení a vylepšit naši síť ve vaší oblasti. Zaznamenáváme:
- procento času, po který je váš telefon v síti
- ID buňky a adresy umístění používaných telekomunikačních vysílačů a způsob, jakým se mezi nimi pohybujete, když je váš telefon aktivní, a to pouze pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací.
- sílu signálu
- oblasti s omezenou nebo žádnou službou
- kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G, 5G)
b) Připojení k internetu
Nástroj NetPerform shromažďuje statistiky o vašem připojení k internetu nebo datovém pokrytí. To nám umožní diagnostikovat problémy a kvalitu připojení a zlepšit datovou síť ve vaší oblasti. Zaznamenáváme:
- výsledky testu, kterým zjišťujeme, zda se můžete připojit k internetu. Tento test provádíme v pravidelných intervalech, obvykle každých 60 minut
- rychlost odesílání a stahování
- ID buňky a adresy umístění používaných telekomunikačních vysílačů a způsob, jakým se mezi nimi pohybujete, když je váš telefon aktivní, a to pouze pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací
- sílu signálu
- oblasti s omezenou nebo žádnou službou
- kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G, 5G)
- jak dlouho trvá navázání připojení k internetu
- kvalitu připojení Wi-Fi
- adresy MAC hotspotů Wi-Fi, které vaše zařízení vidí, a jejich přetížení.
c) Kvalita a používání hovorů
Úspěšnost vašeho volání lze diagnostikovat pomocí technických údajů o síti, pokrytí nebo kvalitě signálu telefonu během hovoru. To nám pomáhá zlepšit všechny aspekty vašeho volání. Zaznamenáváme:
- ID buňky a adresy umístění používaných telekomunikačních vysílačů a způsob, jakým se mezi nimi pohybujete, když je váš telefon aktivní, a to pouze pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací
- sílu signálu
- dobu trvání hovoru
- způsob ukončení hovoru
- kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G. 5G).
d) Využití dat
Abychom mohli diagnostikovat celkové využití datových přenosů na internetu u různých modelů telefonů, zaznamenáváme informace o tom, jak moc vaše zařízení využíváte internetové služby a spotřebováváte data. To nám pomáhá zlepšovat efektivitu datové sítě pro vás a ostatní zákazníky na základě skutečného využití dat. Zaznamenáváme:
- hodinové využití dat
- kolik dat váš telefon spotřebuje, když je v pohotovostním režimu
- kolik dat spotřebuje přes připojení Wi-Fi a kolik přes mobilní síť.
e) Aplikace
Abychom mohli určit trendy ve využívání dat, které nám pomohou přidělit kapacitu pro datově náročné aplikace ve vaší oblasti, vyhodnocujeme využívání dat aplikacemi ve vašem telefonu. Zaznamenáváme:
- jaké aplikace máte v telefonu nainstalovány
- jaké aplikace jsou každý den spuštěny
- jak dlouho jsou používány
- kolik dat a jak rychle jednotlivé aplikace přijímají a odesílají.
f) Informace o zařízení
Abychom mohli vyhodnocovat výkon různých zařízení v naší síti, diagnostikovat problémy související s telefonem a diagnostikovat celkový stav vašeho telefonu, zaznamenáváme:
- značku a model telefonu
- číslo IMEI, zašifrované a maskované, aby nebylo možné jej identifikovat a bylo anonymní
- operační systém
- verzi firmwaru
- schopnosti hardwaru
- jazyk a místní prostředí
- stav baterie
- spotřebu paměti
- dobu od posledního restartu.
g) Lokalizační údaje
Pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací,
budeme zpracovávat vaši přibližnou polohu podle ID buňky a informací o umístění stožáru nebo hotspotu Wi-Fi, který telefon používá. Pokud váš telefon nebo některá z aplikací používá údaje o poloze GPS, používáme je k přesnějšímu vyhodnocení polohy a někdy i rychlosti, pokud jsou informace GPS k dispozici. To nám umožňuje identifikovat oblasti se slabým pokrytím a určit, zda může být špatný výkon způsoben pohybem. Tyto informace budou použity ke zlepšení špatného výkonu pro vás a ostatní zákazníky.
h) Anonymizace informací
Pro účely nástroje Netperform nezaznamenáváme žádné osobní údaje, na základě kterých by bylo možné identifikovat konkrétního uživatele. Veškeré zpracovávané údaje jsou nástrojem před odesláním do společnosti Vodafone anonymizovány.
- Tento nástroj nezaznamenává vaše telefonní číslo.
- Tento nástroj nezaznamenává čísla, se kterými jste byli v kontaktu.
- Tento nástroj nezaznamenává žádný obsah vaší komunikace.
- Tento nástroj nezaznamenává obsah, informace o odesílateli nebo příjemci textových zpráv ve vašem zařízení.
- Tento nástroj nezaznamenává názvy používaných hotspotů Wi-Fi
- Tento nástroj nezaznamenává informace o konkrétním IMEI telefonu, informace je zpracovávána pouze v zahashované podobě.
i)Správa souhlasu s využitím nástroje NetPerform
Nastavení souhlasu s využitím nástroje NetPerform (Sběr dat o využití aplikací, sítě a diagnostických dat) můžete kdykoliv změnit v Aplikaci v sekci Účet/Ochrana soukromí.
XI. Více čísel
1. Administrátorovi a plátci je umožněn náhled a přepnutí na ostatní služby na účtu (resp. Vyúčtování) a po přepnutí také správa jejich nastavení.
2. Jednotlivá telefonní čísla a služby je možné si pojmenovat.
3. Vybraným tarifům je umožněno přikupovat další SIM karty (čísla) pod jejich skupinu.
XII. Výpadky a omezení
1. Společnost Vodafone je oprávněna omezit přístup do Samoobsluhy všem zákazníkům z důvodu technických potíží či plánovaných prací probíhajících na systémech společnosti Vodafone bez možnosti náhrady.
2. Nastavit služby nelze ve chvíli, je-li v běhu jiná objednávka zadaná přes Samoobsluhu nebo jiný kanál (například obchod, infolinka).
3. Funkčnost Samoobsluhy bude omezena zákazníkům, kteří se nacházejí v režimu „odpojení odchozích i příchozích služeb z důvodu nezaplacení“.
4. Společnost Vodafone je oprávněna omezit funkčnost a přístup do Samoobsluhy zákazníkům, kteří podstatným způsobem porušují Všeobecné podmínky pro poskytování služeb společnosti Vodafone.
XIII. Společná ustanovení
1. Pokud tyto podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb, platný Ceník, Podmínky datových služeb, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone a případné podmínky dalších služeb Vodafonu. Více na stránkách vodafone.cz.
2. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit produkt Samoobsluha, a to jak v internetové podobě, tak jako Aplikaci, nebo změnit tyto podmínky, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
3. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím společnost Vodafone Czech Republic a. s. (a její síť, produkty a služby). Slova či termíny s velkým počátečním písmenem, která nejsou výslovně definována v těchto podmínkách, mají stejný význam jako ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb.
4. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 30. 9. 2025 a nahrazují podmínky ze dne 20. 9. 2024. Tyto podmínky nahrazují Podmínky samoobsluhy Vodafone One ze dne 24.7.2024.
Podmínky ke stažení v PDF.