Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky služby Vodafone OneNet hosting

Podmínky pro poskytování služby Vodafone OneNet hosting společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 257 88 001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B  6064 (dále jen „Vodafone“ nebo „Poskytovatel“)

1) Základní ustanovení

a) Služba Vodafone OneNet hosting (dále jen „Služba“) je soubor hostingových služeb pro hosting domén, provoz webových aplikací, řešení pro emailové schránky.

b) Služba je poskytována společností Vodafone.

c) Službu mohou využívat zákazníci Vodafone, kteří současně používají jiné fixní datové nebo ICT služby.

d) Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, s výjimkou ustanovení, která s ohledem na povahu Služby nelze použít, a další smluvní dokumenty uvedené v Návrhu smlouvy o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, které jsou pro vás dostupné na internetové adrese www.vodafone.cz v sekci „dokumenty ke stažení“.

2) Popis a podmínky využití Služby

a) DNS hosting

Obecné vlastnosti:

- Sdílené řešení s ostatními zákazníky Poskytovatele

- Zálohované řešení

- Disponuje redundantními přístupovými body, load balancingem

- Disponuje redundantními přístupovými body k síti internet

- Pravidelný update OS dle dostupných opravných balíčků vydávaných výrobcem OS

- Logování zásahů administrátorů

i) Primární DNS (pro domény registrované Poskytovatelem nebo jiným subjektem)

(1) Primární DNS podporuje následující typy záznamů: A (Host (Address) Records), AAAA (IPv6 Address Records), CNAME (Canonical Name (Alias) Records), MX (Mail eXchanger Records), NS (Name Server Records), PTR (Pointer (Reverse DNS) Records), SRV (Service Records), TXT (Text Records). Každý ze záznamů musí mít svá vlastní pole pro hostname a TTL.

(2) Správa záznamů primárního DNS pomocí GUI na stránkách www.domena.cz. DNS záznamy jsou editovatelné (vytvoř, změň, zruš) přes GUI koncovým zákazníkem služby (administrátor sítě zákazníka) a jsou kontrolovány proti validátoru záznamů. Login a heslo je individuální pro každého zákazníka. Přístup do aplikace pro správu DNS záznamů je schvalován vlastníkem domény, resp. pověřeným pracovníkem Objednatele.

(3) Hosting zákazníků Vodafone nezávisle jeden na druhém

(4) Podpora více DNS domen na jednoho zákazníka

(5) Omezená podpora DNSSEC (implementace na projektové bázi podle konkrétních potřeb zákazníka)

(6) Podpora hostingu domén registrovaných u jiných registrátorů včetně GUI pro správu DNS záznamů.

ii) Sekundární DNS

(1) Sekundární DNS akceptuje zone transfer z běžných typů primárních DNS serverů podle standardu RFC 1034, (například BIND, Microsoft, etc.)

(2) Primární DNS server může být umístěn mimo síť Poskytovatele a mimo jeho správy (např. vlastní primární DNS koncového zákazníka)

(3) Podporuje více domén na jeden primární DNS server

(4) Podporuje více primárních DNS serverů (pro každého koncové zákazníka)

b) Web hosting

Obecné vlastnosti:

- Sdílené řešení s ostatními zákazníky Poskytovatele

- Zálohované řešení

- Umožňuje importovat zákaznická data, DB

- Disponuje redundantními přístupovými body, load balancingem

- Disponuje redundantními přístupovými body k síti internet

- Redundantní napájení

- On-site support

- Redundantní přístup k síti internet

- Pravidelný update OS dle dostupných opravných balíčků vydávaných výrobcem OS

- Stavový Firewall

- Logování zásahů administrátorů

i) Službou Web hosting se rozumí zejména:

- zajištění přenosu dat po síti Internet pod protokolem HTTP (alternativně HTTPS) pod zvoleným platným doménovým jménem,

- Podpora více domén pro jednoho zákazníka

- Podpora více úrovní doménového jména, např. www.czech.vodafone.cz

- zajištění přenosu dat pod protokolem FTP (alternativně SFTP) po téže síti zajištěné uživatelským jménem a heslem

- Standardně jedno FTP pro jednoho uživatele

- zajištění zvolené velikosti diskového prostoru sloužícího k ukládání souborů webových stránek a databáze

- zajištění interpretace programového kódu zvoleným skriptovacím jazykem (PHP4, PHP5), Perl, Java, CGI, SSI.

- Dostupnost webových prezentací bez prefixu WWW.

- Podpora přístupu k datům.htaccess

- Individuální nastavení konfiguračních parametrů PHP (php.ini)

- Podpora extensions: iconv.so, gd.so, pcre.so, session.so, bz2.so, openssl.so,  pdf.so, zlib.so,  mcrypt.so, mbstring.so, exif.so, simplexml.so, xml.so, wddx.so, gettext.so, spl.so,, dom.so, ftp.so, zip.so, imap.so, ctype.so, mysql.so, mysqli.so, tokenizer.so, json.so, tidy.so,  xsl.so, curl.so, fileinfo.so, filter.so

- Podpora PHP4 extensions: ctype.so, mysql.so, session.so, bz2.so, gd.so, mcrypt.so, mbstring.so, pcre.so, xml.so, ftp.so, bcmath.so, curl.so, iconv.so, posix.so, tokenizer.so, overload.so, pdf.so, zlib.so

- Podpora SQL DB: MySQL, PostgreSQL, s počtem max 3 na uživatele. Dostupnost admin nástrojů (phpMyAdmin, phpPGadmin, etc..). Konfigurovatelný prostor DB instancí, autorizace HESLO/PASSWORD

- Statistiky přenosů dat (AWStat,SmarterStats)

- Data backup

- Dostupnost logů vyčleněným pracovníkům zákazníka

- Přizpůsobení error stránek

- Periodické spouštění CRON scriptu

- Overload controls (DDoS).

- SSL manager

- Logy serveru přístupné pro Vodafone

- Web hosting je dostupný ve 3 základních variantách: Basic, Standard a Advanced,

- Poskytovatel  poskytne na žádost Objednavatele (poptávka zákazníků, produktový rozvoj apod.) modifikaci těchto variant.

- Varianta, nazývaná Enterprise, je vždy rozšířením základních variant v některém z parametrů na míru požadavkům zákazníka. 

ii) Varianta služby Basic

Klíčové vlastnosti:

- 1 GB prostoru pro web

- Linux - PHP 5 skriptování | Windows - ASP a .NET

- neomezený přenos dat

- neomezený počet souborů

- nonstop přístup přes FTP

- podpora šifrovaného přístupu SecureFTP

- 1x alias

- statistiky návštěvnosti – awstats

- možnost úpravy 404 a dalších stránek

- provoz domény i bez www (např. VašeDoména.cz)

- neomezený počet subdomén (něco.VašeDoména.cz)

- periodické spouštění skriptů (Cron)

- moduly do PHP - ImageMagick, GD, Zend, ionCube, XML, ODBC a další

- obnova ze zálohy

- vypálení dat na CD/DVD

iii) Varianta služby Standard

Klíčové vlastnosti:

- 3 GB prostoru pro web

- Linux - PHP 5 skriptování | Windows - ASP a .NET

- neomezený přenos dat

- nonstop přístup přes FTP

- neomezený počet souborů

- podpora šifrovaného přístupu SecureFTP

- 8x samostatný FTP účet

- 8x alias

- statistiky návštěvnosti – awstats

- MySQL, nebo Postgre SQL, nebo MS SQL (velikost db 500 MB)

- SSL – nestandardní port

- možnost úpravy 404 a dalších stránek

- provoz domény i bez www (např. VašeDoména.cz)

- neomezený počet subdomén (něco.VašeDoména.cz)

- periodické spouštění skriptů (Cron)

- Linux - moduly do PHP - ImageMagick, GD, Zend, ionCube, XML, ODBC a další

- obnova ze zálohy

- vypálení dat na CD/DVD

iv) Varianta služby Business

Klíčové vlastnosti

- 5 GB prostoru

- Linux - PHP 5, Perl, CGI skriptování | Windows - ASP a .NET

- neomezený přenos dat

- nonstop přístup přes FTP

- neomezený počet souborů

- podpora šifrovaného přístupu SecureFTP

- 16x samostatný FTP účet

- 16x alias

- statistiky návštěvnosti – AwStats, SmarterStats

- možnost provozu celkem 3 databází až po 1GB (MySQL, Postgre SQL, MS SQL)

- vlastní IP adresa i s SSL přístupem

- možnost úpravy 404 a dalších stránek

- provoz domény i bez www (např. VašeDoména.cz)

- neomezený počet subdomén (něco.VašeDoména.cz)

- periodické spouštění skriptů (Cron)

- moduly do PHP - ImageMagick, GD, Zend, ionCube, XML, ODBC a další

- obnova ze zálohy

- vypálení dat na CD/DVD

v) Varianta služby Enterprise

Klíčové vlastnosti

- Prostor v GB: volitelný

- Linux - PHP 5, Perl, CGI skriptování, případně volitelný jiný skriptovací jazyk | Windows - ASP a .NET

- Volitelně nesdílený virtuální stroj (separátní OS na zákazníka)

- neomezený přenos dat

- nonstop přístup přes FTP

- neomezený počet souborů

- podpora šifrovaného přístupu SecureFTP

- samostatný FTP účet: volitelný počet

- alias: volitelný počet

- statistiky návštěvnosti – AwStats, SmarterStats

- možnost provozu volitelného počtu databází o volitelné velikosti (MySQL, Postgre SQL, MS SQL, případně jiné DB podle dohody)

- vlastní IP adresa i s SSL přístupem

- možnost úpravy 404 a dalších stránek

- provoz domény i bez www (např. VašeDoména.cz)

- neomezený počet subdomén (něco.VašeDoména.cz)

- periodické spouštění skriptů (Cron)

- obnova ze zálohy

- vypálení dat na CD/DVD

c) Mail hosting

Obecné vlastnosti:

- Sdílené řešení s ostatními zákazníky Poskytovatele

- Zálohované řešení

- Disponuje redundantními přístupové body, load balancingem

- Disponuje redundantními přístupovými body k síti internet

- Pravidelný update OS dle dostupných opravných balíčků vydávaných výrobcem OS

- Logování zásahů administrátorů

- Stavový Firewall

i) Službou Mail hosting se rozumí zejména

- Zajištění odesílání a příjmu e-mailových zpráv skrze síť Internet pro zvolené doménové jméno a název schránky

- Support protokolů POP3, Secure POP3, IMAP4, Secure IMAP4, SMTP, Secure SMTP, HTTP, HTTPS

- Udržování zvoleného prostoru s daty uživatelů

- Zajištění provozu webového rozhraní pro čtení a odesílání e-mailových zpráv uživatelů

- odesílání e-mailových zpráv uživatelů skrze protocol SMTP, standardně jedna doména na uživatele, počet doménových aliasů je neomezený

- Škálovatelný prostor pro e-mailové zprávy s minimální kapacitou 300 MB rozšiřitelnou až na 5GB

- Podporovaná velikost přijímaných a odesílaných souborů je 25MB

- Funkce Koš; „Automatická odpověď – uživatel mimo kancelář“; podpis e-mailových zpráv

- Autorizace přístupu LOGIN/PASSWORD

- Podpora rolí admin/user

- Webové rozhraní pro správu e-mailového účtu v barvách a stylu Vodafone:

- Vytvoř, změň, smaž zprávu/y

- Informace o velikosti/zaplnění e-mailové schránky

- Změna hesla, vynucená změna hesla po prvním loginu nebo po resetu hesla

- Přeposílání e-mailových zpráv na základě uživatelem určených pravidel

- Potvrzení doručení odeslané zprávy; přečtení odeslané zprávy

- Konfigurovatelný (zapnutí/vypnutí služby administrátorem) Antispam filtr pro příchozí a odchozí poštu podle domén s garance doručení přijímaných zpráv

- Blacklisting/Whitelisting

- Data backup

- SMTP relay s exklusivním přístupem pro e-mailové klienty a e-mailové servery, využívání SMTP-AUTH extension.

- Zajištění sekundárního mail serveru pro zákazníky, kteří provozují vlastní primární mail server.

- Z důvodu zabezpečení před spamem je nutné sekundární mail server synchronizovat s primárním ve smyslu seznamu skutečně aktivních e-mailových adres. Je preferována automatická synchronizace. Pokud není možné implementovat automatickou synchronizaci, je možné přenášet e-mailové adresy ručně exportem a následně importem souboru, preferovaně v CSV formátu, do sekundárního serveru v pravidelných intervalech. Pro oba typy synchronizace platí, že je třeba je nastavit v technických parametrech dohodnutých během implementace zákazníka.

- Kontrola antispam přes SMTP relay dle domény

- Podpora vcard

- Vytváření a správa distribučních seznamů, například „Obchodní oddělení“

- Vyhledávání zpráv a obsahu e-mailů dle názvu, času přijetí/odeslání emailové zprávy, odesilatele

- Vytváření adresářů, hierarchickou strukturu adresářů

ii) Varianta služby Basic

Klíčové vlastnosti:

- Elektronická pošta

- neomezený počet schránek

- neomezený přenos dat / hitů

- celkový prostor pro emaily 2 GB

- neomezený počet emailových zpráv

- maximální velikost jedné schránky je 500 MB

- záložní mailserver

- antivirový a antispamový filtr s možností nastavení

- podpora POP3, SMTP, IMAP4 + šifrovaný přístup

- Webmail - přístup do pošty přes www prohlížeč

- upozornění o příchozím emailu na mobil

- vlastní správa přes www prohlížeč (Webmail):

- neomezený počet aliasů

- neomezené přesměrování emailů

- změna hesla

- autoodpovídací robot

- signatury emailů

- práce se složkami (IMAP4)

- vytváření, rušení a úprava schránek

- práce s filtry

iii) Varianta služby Standard

Klíčové vlastnosti

- Elektronická pošta

- neomezený počet schránek

- neomezený přenos dat / hitů

- celkový prostor pro emaily 5 GB

- neomezený počet emailových zpráv

- maximální velikost jedné schránky je 500 MB

- záložní mailserver

- antivirový a antispamový filtr s možností nastavení

- podpora POP3, SMTP, IMAP4 + šifrovaný přístup

- Webmail - přístup do pošty přes www prohlížeč

- upozornění o příchozím emailu na mobil

- vlastní správa přes www prohlížeč (Webmail):

- neomezený počet aliasů

- neomezené přesměrování emailů

- změna hesla

- autoodpovídací robot

- signatury emailů

- práce se složkami (IMAP4)

- vytváření, rušení a úprava schránek

- práce s filtry

iv) Varianta služby Business

Klíčové vlastnosti

- Elektronická pošta

- neomezený počet schránek

- neomezený přenos dat / hitů

- celkový prostor pro emaily 10 GB

- neomezený počet emailových zpráv

- maximální velikost jedné schránky je 500 MB

- záložní mailserver

- antivirový a antispamový filtr s možností nastavení

- podpora POP3, SMTP, IMAP4 + šifrovaný přístup

- Webmail - přístup do pošty přes www prohlížeč

- upozornění o příchozím emailu na mobil

- vlastní správa přes www prohlížeč (Webmail):

- neomezený počet aliasů

- neomezené přesměrování emailů

- změna hesla

- autoodpovídací robot

- signatury emailů

- práce se složkami (IMAP4)

- vytváření, rušení a úprava schránek

- práce s filtry

v) Varianta služby Enterprise

Klíčové vlastnosti

- Elektronická pošta

- neomezený počet schránek

- neomezený přenos dat / hitů

- celkový prostor pro emaily: volitelný

- neomezený počet emailových zpráv

- maximální velikost jedné schránky: volitelná

- záložní mailserver

- antivirový a antispamový filtr s možností nastavení

- podpora POP3, SMTP, IMAP4 + šifrovaný přístup

- Webmail - přístup do pošty přes www prohlížeč

- upozornění o příchozím emailu na mobil

- vlastní správa přes www prohlížeč (Webmail):

- neomezený počet aliasů

- neomezené přesměrování emailů

- změna hesla

- autoodpovídací robot

- signatury emailů

- práce se složkami (IMAP4)

- vytváření, rušení a úprava schránek

- práce s filtry

3) Aktivace Služby

a) Pokud nesouhlasíte s podmínkami Služby nebo se zpracováním údajů, které jsou nezbytné k poskytování Služby (viz čl. 6 níže), Službu neaktivujte a nevyužívejte.  Aktivací Služby potvrzujete, že jste se s výše uvedenými dokumenty podrobně seznámil a podmínky, za nichž je Služba poskytována akceptujete.

b) Službu můžete kdykoliv deaktivovat.

4) Úhrada

a) Služba je zpoplatněna:

- Individuálně dle Technické specifikace.

5) Garantovaná kvalita a dostupnost služby a výhrady/ Výhrady a Odpovědnost Poskytovatele

a) Služba je provozována v režimu “best-effort”

b) Vodafone neodpovídá za ztrátu či poškození dat, případně za jinou škodu, která může vzniknout v souvislosti s poskytováním této Služby.

6) Bezpečnost informací a ochrana osobních údajů

a) Vodafone dodržuje všechna bezpečnostní nařízení stanovená zákony a právními předpisy platnými v České republice a v rámci Evropské unie. Poskytovatel přijímá a aplikuje veškerá bezpečnostní opatření, na základě aktuálních a nejmodernější poznatků v oblasti bezpečnosti, pro zajištění důvěrnosti osobních údajů a eliminace rizik způsobených neoprávněným přístupem, smazáním, ztrátou nebo poškozením osobních údajů/informací.

b) Jsou-li v rámci Služby zpracovávány informace, jsou uloženy a uchovány v zabezpečených systémech, k nimž mají přístup pouze oprávnění pracovníci. Systémy jsou pod neustálým dohledem pro zajištění důvěrnosti, integrity a bezpečnosti informací včetně bezpečnosti proti průniku zvenčí. Vodafone v rámci Služby zajišťuje odpovídající technické a organizační zabezpečení.

c) Služba pro účely poskytování Služby zpracovává údaje uvedené na smlouvě. Údaje jsou zpracovávány po dobu poskytování Služby a pro potřeby jejího poskytnutí, Vyúčtování či uplatnění práv.

d) Poskytovatel se při své činnosti řídí platnou právní úpravou o ochraně osobních údajů a zavazuje se veškeré osobní údaje, které mu budou Účastníkem sděleny, považovat za důvěrné, používat je výlučně k plnění smlouvy, tyto nezveřejňovat a neposkytnout je třetí osobě s výjimkou případů, kdy takové poskytnutí je nezbytné ke splnění účelu smlouvy.

e) Služba pro účely poskytování služby zpracovává následující údaje IP adresy, emailové adresy, logy komunikace, telefonní čísla. Údaje jsou zpracovávány po dobu poskytování služby a pro potřeby jejího poskytnutí, vyúčtování či uplatnění práv.

f) Podmínky Ochrany soukromí společnosti Vodafone naleznete na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-osobnich-udaju/.

Vodafone jako zpracovatel

I. Předmět

1) V rámci poskytování služby či produktu může nastat situace, kdy Vodafone jako zpracovatel zpracovává osobní údaje pro zákazníka jako správce. Pro vyloučení pochybností uvádíme, že se nejedná o poskytování služeb elektronických komunikací dle zákona č. 127/2005 Sb., kdy je Vodafone vždy v pozici správce, ale o údaje, které zákazník přímo vkládá či generuje v rámci poskytované služby či produktu.

2) Následující ustanovení upravují práva a povinnosti Správce a Zpracovatele při zpracování osobních údajů (dále jen „Údaje“) poskytnutých Správcem nebo vzniklých v rámci poskytování plnění, které zajišťuje Zpracovatel pro Správce na základě zvláštní smlouvy (dále jen „Služba“), kde je správcem osobních Údajů Správce a kde je Zpracovatel v pozici zpracovatele nebo kde je Správce v pozici zpracovatele a Zpracovatel v pozici subzpracovatele, a to vždy s ohledem na konkrétní případ (dále jen „ustanovení“).

3) Pro vyloučení pochybností platí, že tato ustanovení platí i pro futuro, a v okamžiku platnosti těchto podmínek nemusí být Služby, kde jsou osobní údaje zpracovávány, poskytována.

II. Práva a povinnosti

1) Správce nese výhradní odpovědnost za posouzení, zda Údaje lze zpracovávat v souladu s platnou právní úpravy v oblasti ochrany osobních údajů, včetně nařízení EU 2016/679  obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“) (společně jako „Aplikovatelné právo“), jakož i za ochranu práv subjektů údajů, a to zejména tak, aby Zpracovatel mohl poskytovat Služby dohodnutým způsobem, který není v rozporu s právními předpisy. Správce se zavazuje informovat Zpracovatele o jakémkoliv podezření, které může mít na poskytovanou Službu.

2) Pokud není výslovně dohodnuto jinak, činnosti ve formě podpory/součinnosti poskytované Zpracovatelem podle čl. II odst. 3, 10, 11, 13, 14 jdou na náklad Správce a hradí se zvlášť.

3) Zpracovatel je oprávněn prokázat plnění závazků z těchto ustanovení, zejména potom technických a organizačních opatření prostřednictvím následujících nástrojů, a to dle vlastního uvážení: a) schváleným etickým kodexem; b) závaznými podnikovými pravidly; c) certifikací v souladu se schváleným certifikačním postupem; c) aktuálními certifikáty, zprávami nebo výpisy ze zpráv od nezávislých instancí (např. auditoři, oddělení auditu); d) vhodnou certifikací ve formě auditu bezpečnosti IT nebo ochrany údajů; e) čestnými prohlášeními Zpracovatele.

4) Správce je oprávněn na vlastní náklady prověřovat soulad s plněním povinností podle těchto ustanovení a čl. 28 Nařízení. Správce se zavazuje oznamovat kontroly s přiměřeným předstihem, minimálně 20 pracovních dní předem, aby byla ze strany Zpracovatele zajištěna dostatečná součinnost. Správce je povinen kontroly provádět pouze v rozsahu nezbytně nutném pro ověření plnění ve vztahu ke zpracování osobních údajů pro jemu konkrétně poskytovanou Službu, a pouze pokud mu Zpracovatel nedoloží plnění závazků podle odst. 3 tohoto článku, a vždy tak, aby nenarušoval běžnou činnost Zpracovatele a aby byla vždy zachována důvěrnost. Správce nemůže mít přístup k informacím, které jsou předmětem obchodního tajemství Zpracovatele.

5) Má se za to, že Správce dal souhlas s využitím dalších zpracovatelů/subzpracovatelů. Zpracovatel informuje písemně nebo emailem Správce o veškerých zamýšlených změnách (přijetí/nahrazení), s tím, že Správce má právo vznést do 14 dnů vůči těmto změnám objektivní a odůvodněné námitky. Smluvní strany se výslovně dohodly, že v případě, že Správce bezdůvodně odmítá změnu, je Zpracovatel oprávněn ukončit poskytování Služby výpovědí bez výpovědní doby, aniž by Správci vznikal jakýkoliv nárok na finanční náhradu spojenou s takovým ukončením Služby.

6) Zpracovatel zajistí, že každá osoba, která bude mít přístup k Údajům, bude zavázána k povinnosti mlčenlivosti nebo se na ni bude vztahovat zákonná povinnost mlčenlivosti.

7) Zpracovatel se zavazuje zpracovávat Údaje výhradně v souvislosti s poskytovanou Službou a v souladu s pokyny Správce. Zpracovatel nepoužije Údaje k žádnému jinému účelu a neposkytne Údaje, které mu budou předloženy, žádným neoprávněným třetím stranám. Bez souhlasu Správce nesmí být pořizovány kopie a duplikáty - to nezahrnuje zálohování k zajištění řádného zpracovávání Údajů a/nebo řádnému poskytování Služby.

8) Zpracovatel se zavazuje ustanovit nezávislého, kvalifikovaného a spolehlivého Pověřence pro ochranu osobních údajů, pokud to vyžadují právní předpisy Evropské unie nebo členského státu, které se na Zpracovatele vztahují.

9) Jakékoli zpracovávání Údajů v tzv. třetích zemích (tj. zemích, které nejsou členskými státy Evropské unie a nedisponují patřičnou úrovní ochrany údajů) bude prováděno s řádným zřetelem k příslušným platným právním předpisům Evropské unie.

10) Zpracovatel bude v souladu s těmito ustanoveními a s přihlédnutím k charakteru zpracovávání a k informacím, kterými Zpracovatel disponuje – poskytovat Správci součinnost při plnění povinností Správce dle Aplikovatelného práva.

11) Pokud je Správce povinen poskytnout orgánům státní správy nebo osobám informace o zpracovávání Osobních údajů, Zpracovatel poskytne Správci při poskytování takových informací součinnost, pokud se tyto informace týkají zpracovávání údajů v souladu s těmito ustanoveními a poskytovanou Službou. Zpracovatel rovněž Správce vyrozumí – pokud to zákon připouští – o jakýchkoli sděleních dozorových orgánů (např. šetření, oznámení o opatřeních nebo požadavcích) Zpracovateli v souvislosti se zpracováváním Údajů podle těchto ustanovení.

12) Zpracovatel je povinen Správce bez zbytečného odkladu informovat o jakýchkoli případech porušení zabezpečení Údajů, a to na kontakt uvedený ve smlouvě upravující poskytování Služby (administrátor systémových řešení).

13) V závislosti na druhu zpracovávání, Zpracovatel je Správci nápomocen, prostřednictvím vhodných technických a organizačních opatření, pokud je to možné, pro splnění Správcovy povinnosti, reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů, a to v souladu s čl. 28 odst. 3 písm. e) Nařízení. V případě potřeby budou Správce a Zpracovatel koordinovat obsah a rozsah činnosti ve formě podpory poskytované Zpracovatelem podle tohoto odstavce. Pokud se subjekt údajů obrátí přímo na Zpracovatele a z podání bude možné určit, že se žádost týká Správce, Zpracovatel žádosti subjektu údajů bezodkladně postoupí Správci.

14) Pokud Správce provede posouzení dopadu na ochranu soukromí a/nebo konzultace s dozorovým orgánem k posouzení dopadu na ochranu soukromí, Správce a Zpracovatel budou koordinovat obsah a rozsah případné podpory poskytované Zpracovatelem, bude-li nutná.

15) Osobní údaje budou po ukončení poskytování Služby, vyjma osobních údajů, které musí být uchovány na základě zákonné povinnosti Zpracovatele, bez zbytečného odkladu vymazány, nebude-li výslovně dohodnuto jinak.

III. Technické a organizační zabezpečení

1) Správce a Zpracovatel jsou povinni přijmout veškerá vhodná technická a organizační opatření, aby zajistili úroveň ochrany odpovídající riziku. Opatření Zpracovatele, která jsou v současné době pokládána za adekvátní, jsou popsána v Příloze 1, kterou naleznete zde

2) Pokud byly ve smlouvě, na základě které jsou Služby poskytovány uzavřeny dohody ohledně technických a organizačních opatření, takové dohody mají přednost před ustanoveními tohoto článku. V opačném případě, jakékoli pokyny nebo opatření, která představují odchylku od technických a organizačních opatření, se pokládají za žádost o úpravu, jejíž náklady, pokud budou úpravy technicky realizovatelné a možné, nese Správce. Správce a Zpracovatel v takovém případě uzavřou samostatnou dohodu o rozsahu činností a výši a úhradě nákladů.

7) Reklamace Služby

a) Způsob reklamace Služby se řídí příslušnými ustanoveními uvedenými ve Všeobecných podmínkách.

8) Ustanovení k nařízení EU o digitálních službách

1) Podrobné informace o tom, jak společnost Vodafone plní své povinnosti dle právní úpravy digitálních služeb podle nařízení EU 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách) (dále jen „nařízení DSA“), naleznete na webu www.vodafone.cz/digitalniodpovednost.

2) Smluvní strany se dohodly, že odpovědnost za újmu ze strany Poskytovatele, který jedná v souladu s nařízením DSA, je vyloučena.

3) Poskytovatel je oprávněn především smazat či znepřístupnit jakýkoliv nezákonný obsah, a to zejména ve smyslu nařízení DSA, porušující právo.

4) Účastník bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn provést opatření dle čl. 17 odst. 1 nařízení DSA. V případě, že Poskytovatel bude nucen přijmout opatření z důvodu nařízení DSA, bere Účastník na vědomí, že Poskytovatel neodpovídá za náhradu vzniklé újmy.

9) Ostatní ujednání

1) Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky této Služby, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 17. 2. 2024 a nahrazují podmínky ze dne 1. 12. 2018.