Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Platba prostřednictvím platebních karet

Za naše služby a zboží můžete platit i prostřednictvím platebních karet. Jde o bezpečný a pohodlný způsob úhrady, který je Vám k dispozici na eShopu Vodafone.cz a současně v naší internetové Samoobsluze Můj Vodafone. Tento způsob platby lze využít pro úhradu faktur, dobíjení kreditu, při pořízení zvýhodněného nebo nového telefonu nebo služby. Platba je možná pouze kartou vydanou v české republice, není možné platit zahraniční kartou.

On-line platby prostřednictvím platebních karet mohou využívat všichni naši zákazníci v Internetové Samoobsuze. Služba není k dispozici pro zákazníky firemních řešení Vodafone OneNet.

Jaké platební karty přijímáme?

Karty

Jak to probíhá?

V případě, že k platbě za naše služby či zboží zvolíte platební kartu, označte druh platební karty a následně budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty. Zadávejte vždy pouze tyto tři údaje. V případě, že by se na obrazovce objevila výzva k zadání dalších údajů (například PIN k vaší kartě), nikdy nezadávejte a platbu prosím proveďte přes naši zákaznickou linku (800 77 00 77). Výjimečně můžeme po vás požadovat zadání jednorázového hesla, které obdržíte od své banky prostřednictvím SMS, na telefonní číslo, které máte registrováno u vaší banky (např. ČSOB).

Informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný kódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace. Po potvrzení autorizace vyřídíme bez zbytečného odkladu Vaši objednávku. Tímto je zajištěna naprostá bezpečnost Vaší platební karty, protože nedochází k přenosu dat o Vaší kartě na veřejné počítačové síti.

O úspěšném provedení transakce budete řádně informováni prostřednictvím emailu, můžete si zkontrolovat číslo objednávky a poté budete přesměrován zpět na stránky Vodafone.

Byla-li transakce neúspěšná budete přesměrováni zpět na naše stránky a obdržíte informaci o tom, že transakce nebyla úspěšně dokončena.

Jestliže nám banka nepotvrdí platbu Vaší platební kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku
  • Nejedná se o kartu vydanou v české republice

Po neúspěšné transakci máte zákazník k dispozici následující možnosti:

  • můžete se pokusit zaplatit platební kartou opakovaně
  • můžete zvolit jiný způsob platby
  • v případě objednávky na eshopu můžete zkusit zaplatit později, objednávka je uložena – na platební bránu se pro platbu Vaší objednávky dostanete z odkazu, který Vám zašleme e-mailem

Podrobné informace a podmínky k používání Vaší karty k placení na internetu Vám poskytne Vaše banka

Bezpečnost

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení - nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovatelské bance
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

V případě zrušení objednávky nebo storna platby bude finanční částka vrácena bezhotovostním převodem zpět na účet zákazníka nejpozději do 30 dnů.