Přeskočit do obsahu nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky nabídky „Dárek prima+ PREMIUM na 3 měsíce k vybraným tarifům pevného internetu“

1. Tyto podmínky upravují nabídku k tarifům pevného internetu

  • Internet Ultra+ Lite
  • Internet Premium+ Lite
  • Internet Premium Lite
  • Internet Ultra+ Fibre Lite
  • Internet Ultra Fibre Lite
  • Internet Premium Fibre Lite
  • Internet Premium+ Profi
  • Internet Premium Profi
  • Internet Ultra+ Profi

dále jen „Tarify“.

2. V rámci nabídky tarifů pevného internetu výše uvedených, která je dostupná ve vybraných lokalitách, od 17. 11. 2025 (dále jen „Nabídka“) získá zákazník voucher prima+ PREMIUM na 3 měsíce zdarma.

Dostupnost nabídky na konkrétní adrese ověříte zadáním adresy na stránce vodafone.cz/internet.  

3. Dárek prima+ PREMIUM na 3 měsíce lze v rámci Nabídky získat v období od 17. 11. 2024 do 31.12.2025, přičemž získaný dárek je platný jen a pouze s tarifem, k němuž byl aktivován. S případnou změnou tarifu na jiný, než výše uvedený, dojde k deaktivaci dárku získaného dle těchto podmínek.

4. Zákazník má na aktivaci dárku 6 měsíců od doručení voucheru do samoobsluhy (aplikace Můj Vodafone či Internetová samoobsluha). V případě, že zákazník dárek neaktivuje do 6 měsíců od doručení voucheru, o dárek nenávratně přichází. V případě aktivace dárku do 6 měsíců se zákazníkovi začne počítat 90 dní, v kterých může využívat zdarma službu prima+. Po uplynutí 90 dnů dojde k deaktivaci služby prima+ PREMIUM a k automatick změně na na službu prima+ FREE, za kterou není účtovaný žádný poplatek.

5. Nabídku mohou využít všichni noví i stávající zákazníci, kteří si nově aktivují službu jeden z výše uvedených tarifů pevného internetu. Nabídku může zákazník na stejné adrese využít pouze jednou.

6. Nabídka není určena pro OneNet zákazníky a zákazníky s předplacenou platební metodou.

7. Zákazník o slevu dle těchto podmínek nenávratně přichází v případě, že na příslušném tarifu dojde k omezení či přerušení služeb (např. z důvodu prodlení s úhradou Vyúčtování).

8. V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb společnosti Vodafone, podmínky konkrétních služeb/tarifů uvedených výše, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.

9. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s. (a její síť, produkty a služby).

10. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky Nabídky, s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 17. 11. 2025.