Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky služby Vodafone hlasové balíčky mezinárodního volání pro firemní zákazníky platné do 30. 9. 2020

(dále jen „Služba“) je určena všem firemním zákazníkům Vodafone.

  1. Službu lze aktivovat nelze používat s 
    • Vodafone Roaming na den
    • Vodafone Roaming ke Kartě na den
  2. Službu lze kombinovat s ostatními balíčky mezinárodního volání..
  3. Hovory v rámci Služby po první provolané minutě účtujeme po vteřinách. (60+1)
  4. U zákazníků s aktivním Zvýhodněným Férovým tarifem nebo Red tarifem/Business Red tarifem či Red LTE/Business Red LTE má čerpání volných minut přednost před zvýhodněným voláním v rámci služby My EU.
  5. Pro využití služby je potřeba mít aktivní (nezablokované) mezinárodní volání (standardně jej mají všichni zákazníci aktivní), není nutné mít aktivní roamingové služby.
  6. Službu lze využít pouze  na hovory do následujících zemích:

    Albánie, Austrálie, Argentina, Belgie, Bulharsko, Brazílie, Černá Hora, Čína, Dánsko, Egypt, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana, Ghana, Gibraltar, Gruzie, Guadeloupe, Guernsey, Hongkong, Chorvatsko, Chile, Indie, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Jamajka, Japonsko, Jersey, Jihoafrická republika, Kanada, Katar, Kazachstán, Korejská republika, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský ostrov, Martinik, Mayotte, Mexiko, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Nový Zéland, Peru, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Řecko, Reunion, Rumunsko, Rusko, San Marino, Saúdská Arábie, Singapur, Slovensko, Slovinsko, Spojené arabské emiráty, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Taiwan, Turecko, Ukrajina, Spojené státy americké, Vatikán, Velká Británie

  7. Aktivací a užíváním Služby (Služba byla v minulých měsících na čísle zákazníka aktivní) zákazník uděluje souhlas s komunikací v jazyce adekvátním ke Službě.
  8. Aby mohl zákazník využívat tuto Službu, musí si ji aktivovat předem buď přes operátora Linky péče o zákazníky nebo na prodejně popř. u svého obchodního zástupce Vodafone.. Aktivace Služby není možná v případě, že je zákazník ve využívání služeb omezen. Aktivace i deaktivace Služby je zdarma a probíhá ihned. Služba je aktivní do té chvíle, dokud ji zákazník nedeaktivuje.
  9. Za Službu účtujeme měsíční poplatky viz akt. ceník: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/794/prehled-tarifu-a-sluzeb.pdf
  10. Na Službu či měsíční poplatek se vztahují pravidlo poměrného účtování v případě aktivace balíčku
  11. Všechny uvedené ceny jsou vč. DPH.
  12. V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb, podmínky Tarifů na míru, podmínky datových tarifů včetně podmínek FUP (s možností zakoupení dodatečného FUP limitu) a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.
  13. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ: 25788001, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze sp. zn. B 6064 (a její síť, produkty a služby).
  14. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky této Služby, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
  15. Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.10. 2018.

Vytisknout