Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Informace o zpracování osobních údajů v rámci Internetové samoobsluhy a Aplikace

Ochrana vašeho soukromí je pro společnost Vodafone velmi důležitá, a proto i při používání naší Internetové samoobsluhy a Aplikace dbáme v nejvyšší možné míře o ochranu vašeho soukromí. V následujících ustanoveních vás podrobně informujeme o zpracování osobních údajů v rámci Internetové samoobsluhy a Aplikace, ale také vám přinášíme informace o možnostech, jak si kdykoliv prostřednictvím Internetové samoobsluhy a Aplikace nastavit zasílání obchodních sdělení společnosti Vodafone, případně i si zvolit variantu, zda si přejete mít taková obchodní sdělení šitá přímo na míru. Podobně je jen na vás volba, jestli si přejete dostávat výhodnější nabídky od našich obchodních partnerů.

Tento dokument obsahuje informace o specifickém zpracování v rámci Internetové samoobsluhy a Aplikace nad rámec obecného zpracování osobních údajů. Podrobné informace o ochraně soukromí a zpracování osobních údajů včetně informací o tom, jak uplatnit vaše práva naleznete zde.

Prosíme, berte v potaz, že některá ustanovení tohoto prohlášení se mohou vztahovat pouze k Internetové samoobsluze či Aplikaci.

Kdo je správcem?

Správcem vašich osobních údajů je společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem Náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, PSČ 155 00, Praha 5, Česká republika, IČO 257 88 001. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím e-mailové adresy ochranaosobnichudaju@vodafone.cz

Správa udělených souhlasů v Aplikaci

Vámi udělené souhlasy či zasílání našich obchodních sdělení si můžete kdykoliv nastavit prostřednictvím Internetové samoobsluhy v sekci Základní informace o účtu a prostřednictvím Aplikace v sekci Osobní údaje.

a) Zasílání obchodních sdělení společnosti Vodafone;

b) Zasílání výhodných nabídek našich obchodních partnerů (tzv. obchodní sdělení třetích stran), to na základě udělení či odvolání souhlasu;

c) Tvorby obchodních sdělení společnosti Vodafone „na míru“, tj. na základě vašeho souhlasu se zpracováním provozních a lokalizačních údajů. Pokud nám udělíte tento souhlas, připravíme vám takovou nabídku, která bude nejvíce odpovídat vašim potřebám a užívání našich služeb.

Nabídky pro vás a zprávy společnosti Vodafone

V naší Internetové samoobsluze a Aplikaci se zobrazují, či mohou zobrazovat, následující zprávy:

a)  Moje nabídky – toto jsou obchodní sdělení společnosti Vodafone či našich partnerů. O tom, zda si přejete dostávat tato sdělení, a případně v jaké podobě, rozhodujete vždy vy, jak je blíže popsáno v předchozím odstavci;

b)  Zprávy společnosti Vodafone – tyto zprávy nemají charakter obchodních sdělení dle platné právní úpravy. Cílem těchto zpráv není nabízet vám služby či produkty, nýbrž informovat vás o věcech souvisejících s poskytováním našich služeb. Jako příklad lze uvést zprávu o tom, že v určité oblasti jsou dočasné problémy s mobilním signálem apod.

Zpracování dodatečných osobních údajů z Internetové samoobsluhy či Aplikace

Nad rámec osobních údajů, které o vás obecně zpracováváme, o čemž detailně informujeme zde, v případě, že se rozhodnete v naší Internetové samoobsluze a Aplikaci využít možnosti připojit k jednotlivým vašim telefonním číslům přezdívky či jména, budou tyto údaje zpracovávány, jak v Aplikaci či Internetové samoobsluze, tak také v našich ostatních zákaznických systémech. Tyto údaje však nejsou z naší strany zpracovávány pro žádné další účely.

Zpracování lokalizačních údajů v Aplikaci

Pokud povolíte Aplikaci v nastavení svého telefonního přístroje přístup k polohovým službám, budeme v rámci této aplikace schopni vám poskytnout například informaci o nejbližší prodejně společnosti Vodafone. V takovém případě je zaznamenaná poloha zpracovávána pouze v Aplikaci v rámci telefonního přístroje a nedochází k dalšímu zpracování této informace o poloze telefonního přístroje, ve kterém je nainstalována Aplikace. Výjimkou z výše uvedeného je zpracování lokalizačních údajů v rámci analytického nástroje NetPerform, o kterém informujeme níže.

Zpracování cookies v Aplikaci

V závislosti na vámi udělených souhlasech, Aplikace používá různé druhy cookies a jiné nástroje, jako například SDK (tzv. Software Development Kit). Tyto cookies a jiné nástroje využíváme, abychom mohli neustále vylepšovat vaši uživatelskou zkušenost s naší Aplikací. Právě díky cookies můžeme monitorovat bezchybný chod Aplikace, měřit počet uživatelů Aplikace, připravovat nové verze Aplikace či na základě vašeho chování pro vás připravit relevantní marketingovou nabídku. V případě, že nám neudělíte souhlas se zpracováním cookies, budeme využívat jen nezbytně nutné cookies.

Více informací o cookies naleznete zde 

Nastavení vámi udělených souhlasů se zpracováním cookies v Aplikaci můžete kdykoliv změnit v nastavení této Aplikace v sekci Soukromí.

Prosíme, berte na vědomí, že pro nastavení cookies dle platné právní úpravy musíte mít nainstalovanou aktuální verzi Aplikace.

Sběr dat o využití Aplikace a sítě a diagnostických dat – nástroj NetPerform v Aplikaci

V případě, že nám v aplikaci udělíte svůj souhlas, Aplikace bude moci používat integrovaný analytický nástroj NetPerform. Díky tomuto nástroji jsme následně schopni na základě agregovaných dat neustále vylepšovat funkcionalitu naší Aplikace a také mít přehled o využívání naší Aplikace. Jestliže nám k tomu dáte v nastavení Aplikace souhlas, budeme prostřednictvím tohoto nástroje zpracovávat následující  informace v anonymizované a agregované podobě a to po dobu 14 měsíců

Níže uvádíme kompletní výčet údajů, které jsou zpracovávány nástrojem NetPerform v anonymizované podobě:

Pokrytí sítě

Nástroj NetPerform shromažďuje statistické údaje o kvalitě vašeho připojení pro telefonní hovory. To nám umožňuje diagnostikovat problémy s konektivitou nebo kvalitou připojení a vylepšit naši síť ve vaší oblasti. Zaznamenáváme:

  • procento času, po který je váš telefon v síti
  • ID buňky a adresy umístění používaných telekomunikačních vysílačů a způsob, jakým se mezi nimi pohybujete, když je váš telefon aktivní, a to pouze pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací.
  • sílu signálu
  • oblasti s omezenou nebo žádnou službou
  • kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G, 5G)
Připojení k internetu

Nástroj NetPerform shromažďuje statistiky o vašem připojení k internetu nebo datovém pokrytí. To nám umožní diagnostikovat problémy a kvalitu připojení a zlepšit datovou síť ve vaší oblasti. Zaznamenáváme:

  • výsledky testu, kterým zjišťujeme, zda se můžete připojit k internetu. Tento test provádíme v pravidelných intervalech, obvykle každých 60 minut
  • rychlost odesílání a stahování
  • ID buňky a adresy umístění používaných telekomunikačních vysílačů a způsob, jakým se mezi nimi pohybujete, když je váš telefon aktivní, a to pouze pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací
  • sílu signálu
  • oblasti s omezenou nebo žádnou službou
  • kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G, 5G)
  • jak dlouho trvá navázání připojení k internetu
  • kvalitu připojení Wi-Fi
  • adresy MAC hotspotů Wi-Fi, které vaše zařízení vidí, a jejich přetížení.
Kvalita a používání hovorů

Úspěšnost vašeho volání lze diagnostikovat pomocí technických údajů o síti, pokrytí nebo kvalitě signálu telefonu během hovoru. To nám pomáhá zlepšit všechny aspekty vašeho volání. Zaznamenáváme:

  • ID buňky a adresy umístění používaných telekomunikačních vysílačů a způsob, jakým se mezi nimi pohybujete, když je váš telefon aktivní, a to pouze pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací
  • sílu signálu
  • dobu trvání hovoru
  • způsob ukončení hovoru
  • kvalitu pokrytí (2G, 3G, 4G. 5G).
Využití dat

Abychom mohli diagnostikovat celkové využití datových přenosů na internetu u různých modelů telefonů, zaznamenáváme informace o tom, jak moc vaše zařízení využíváte internetové služby a spotřebováváte data. To nám pomáhá zlepšovat efektivitu datové sítě pro vás a ostatní zákazníky na základě skutečného využití dat. Zaznamenáváme:

  • hodinové využití dat
  • kolik dat váš telefon spotřebuje, když je v pohotovostním režimu
  • kolik dat spotřebuje přes připojení Wi-Fi a kolik přes mobilní síť.
Aplikace

Abychom mohli určit trendy ve využívání dat, které nám pomohou přidělit kapacitu pro datově náročné aplikace ve vaší oblasti, vyhodnocujeme využívání dat aplikacemi ve vašem telefonu. Zaznamenáváme:

  • jaké aplikace máte v telefonu nainstalovány
  • jaké aplikace jsou každý den spuštěny
  • jak dlouho jsou používány
  • kolik dat a jak rychle jednotlivé aplikace přijímají a odesílají.
Informace o zařízení

Abychom mohli vyhodnocovat výkon různých zařízení v naší síti, diagnostikovat problémy související s telefonem a diagnostikovat celkový stav vašeho telefonu, zaznamenáváme:

  • značku a model telefonu
  • číslo IMEI, zašifrované a maskované, aby nebylo možné jej identifikovat a bylo anonymní
  • operační systém
  • verzi firmwaru
  • schopnosti hardwaru
  • jazyk a místní prostředí
  • stav baterie
  • spotřebu paměti
  • dobu od posledního restartu.
Lokalizační údaje

Pokud povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací,

budeme zpracovávat vaši přibližnou polohu podle ID buňky a informací o umístění stožáru nebo hotspotu Wi-Fi, který telefon používá. Pokud váš telefon nebo některá z aplikací používá údaje o poloze GPS, používáme je k přesnějšímu vyhodnocení polohy a někdy i rychlosti, pokud jsou informace GPS k dispozici. To nám umožňuje identifikovat oblasti se slabým pokrytím a určit, zda může být špatný výkon způsoben pohybem. Tyto informace budou použity ke zlepšení špatného výkonu pro vás a ostatní zákazníky.

Anonymizace informací

Pro účely nástroje Netperform nezaznamenáváme žádné osobní údaje, na základě kterých by bylo možné identifikovat konkrétního uživatele. Veškeré zpracovávané údaje jsou nástrojem před odesláním do společnosti Vodafone anonymizovány.

  • Tento nástroj nezaznamenává vaše telefonní číslo.
  • Tento nástroj nezaznamenává čísla, se kterými jste byli v kontaktu.
  • Tento nástroj nezaznamenává žádný obsah vaší komunikace.
  • Tento nástroj nezaznamenává obsah, informace o odesílateli nebo příjemci textových zpráv ve vašem zařízení.
  • Tento nástroj nezaznamenává názvy používaných hotspotů Wi-Fi
  • Tento nástroj nezaznamenává informace o konkrétním IMEI telefonu, informace je zpracovávána pouze v zahashované podobě.
Správa souhlasu s využitím nástroje NetPerform

Nastavení souhlasu s využitím nástroje NetPerform (Sběr dat o využití aplikací, sítě a diagnostických dat) můžete kdykoliv změnit v Aplikaci v sekci Nastavení/Soukromí.